Toon posts:

99 minuten CD's

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand al ervaring met 99 minuten cd's? Kun je die in een gewone brander branden? En kun je die ook in een gewone bv. audio cd speler stoppen?

Greetz

Verwijderd

Ik meen me te herinneren dat ik hierover ergens een artikel heb gelezen, ik kan je alleen niet meer vertellen waar....sorry.

Het is niet zo lang gelden dat weet ik wel.

Verwijderd

een brander die overburning support zal ook wel 99min kunnen branden. zal vast wel een firmware update komen voor de bekendste branders. de vraag is of gewone cdrom spelers dit ook kunnen lezen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou ook graag willen weten waar ze te krijgen zijn, dan kan ik eens gaan proberen.
Heeft er niemand ervaring mee?

Verwijderd

bestaan niet

Verwijderd

Topicstarter
Ze bestaan wel, ik heb het gelezen op tweakers en ook op andere forums word er over gesproken (je zou er Dreamcast spellen op kunnen zetten).

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-08 07:38

BitByter

Prutst dit forum

hmm, ze bestaan al wel, maar je kunt ze nog niet krijgen,
http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=9951
tsjek hier maar 's :)

ik weet dat traxdata die dingen maakt, en dat that's write die dingen maakt, ik denk dat ze (hopelijk) binnenkort wel in nederland verschijnen, en in principe, moet je kunnen overburnen naar 1 gig (dreamcast)

Verwijderd

Klopt, stond in het tweakers nieuws, ben ook op de uitkijk waar ze te koop zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Zijn ze ook nog niet via import te krijgen?

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
That's write heeft ze geïntroduceert, maar of ze al leverbaar zijn.....heb ze wel nodig , eigenlijk...

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-08 07:38

BitByter

Prutst dit forum

ik heb ze ook gewoon NODIG, kan ik mooie divx films opnemen, op een VETTE kwaliteit
Pagina: 1