[Win 2003] ASP werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-02 07:47
Ik heb hier een server draaien met IIS versie 6.0 op een Windows 2003 server
Hier draaide ASP normaal goed, ik wilde deze server echter ook een FTP server maken, ik installeerd dus via Windows onderdelen FTP.
Na dit gedaan te hebben werkte ASP niet meer, FTP weer verwijderd uit windows onderdelen, server herstart, IIS herstart maar ASP werkt nog steeds niet.
Bij IIS staat ASP wel in application pools met status running.
Als ik een simpel test ASP bestandje maak, en opslaan als bijvoorbeeld test.asp en wil hem openen opent hij hem standaard in kladblok, dit is volgens mij ook niet goed?

Er draait Mcafee virusscanner maar dat kan het probleem niet zijn omdat ASP eerst wel draaide en met de virusscanner is niets veranderd.
Een herinstallatie van IIs zie ik ook niet zo zitten omdat ik dan alles weer opnieuw moet configureren.

Dingen die ik met de search gevonden heb is IIS herstarten, ASP in application pools bekeken, standaard ASP script gemaakt en getest.

ASP werkt echter nog steeds niet, weet iemand hier een oplossing voor?

Who's general failure, and why is he reading my disk?

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
eerst maar even bestandsextensies weergeven in je verkenner... volgens mij heb je nu netjes een bestand gemaakt die ' test.asp.txt' heeft.. en ja ASP gaat dat niet parsen..

ASP is wel ge-enabled op je server :? (staat in 2003 default uit) je zou eventueel IIS kunnen uninstallen en dan weer herinstallen (maak wel even een backup van je inetpub)

A wise man's life is based around fuck you

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-02 07:47
Erik schreef op maandag 07 maart 2005 @ 22:26:
eerst maar even bestandsextensies weergeven in je verkenner... volgens mij heb je nu netjes een bestand gemaakt die ' test.asp.txt' heeft.. en ja ASP gaat dat niet parsen..

ASP is wel ge-enabled op je server :? (staat in 2003 default uit) je zou eventueel IIS kunnen uninstallen en dan weer herinstallen (maak wel even een backup van je inetpub)
Het heet wel bestand.asp, dat weet ik wel zeker, het gekke is dat het eerst wel werkte en nu niet meer, IIS uninstallen is wel het laatste wat ik ga proberen omdat dan weer een hoop moet worden ingesteld.

Who's general failure, and why is he reading my disk?