Probleem met mirc codes

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• Nutser
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-02-2021
Hoi
Nou ik heb een channel op q-net , en heb daar een searchbotje in om clans te zoeken
hij doet het volgende
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
on *:TEXT:!zoekC *:#channel:  { //amsg In #channel zoekt iemand een Clan om te joinen: $2- /msg $nick for details. }

on *:TEXT:!Zoekm *:#channel:  { //amsg In #channel zoekt iemand een member om Clan te joinen: $2- /msg $nick for details. }

on *:TEXT:!help:#channel: {
  //msg $nick 7,14 -[1Doe "!ZoekC // Skill Info // Active // more info //" in de channel om een clan te zoeken  <7>1 Doe "!ZoekM // Skill Info // Active // more info //" in de channel om members te zoeken 7]-
}

on *:JOIN:#channel: { 
  //notice $nick 7,14Welcome to #Channel !help voor commands. plz perform !!

En dit werkt perfect, maar nu heb ik een volgend code die ik erbij wil doen en dat is
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
on *:TEXT:!request*:#channel:{
  if ($left($2,1) == $chr(35)) {
    if ($me !ison $2) {
      /join $2
      /notice $nick Joining $+(',$2,') if evrything is ok i stay !
      /timer 1 5 req_check $2 $nick
    }
    else { .msg $chan Yow Yow i'm aldy in $+(',$2,'.) }
  }
  else { .notice $chan It got to be: !request <#channel> }
}
alias req_check {
  if ($me ison $1) {
    if ($nick($1,0) >= 20) {
      if ($nick($1,0,o) >= 2) {
        if ($2 isop $1) {
          msg #channel 5#channel :: I'm requested by $+(',$2,') to $+(',$1,'.)Evrything is ok i'll stay!
          msg $1 5#channel :: Evrything Lookst Alright, Min 20 idlers 2 ops !! i'll stay :: request your own bot #channel
        }
        else { /msg $2 Error!. $+(',$2,') The 1 that Requested me need to have op | part $1 Error }
      }
      else { /msg $2 Error!. $+(',$1,') You need to have atleast 2 OPS in channel! | part $1 Error }
    }
    else { /msg $2 Error!. $+(',$1,') You need to have atleast 20 idlers in your channel! | part $1 Error }
  }

en of iemand me ook nog kan helpen aan een timer amsg

nu heb ik iets maar ik krijg het ook niet gefixed

code:
1
.timer 1 2700 amsg blah blah blah

ik heb geprobeert om het samen in de remote te zetten , maar dat werkt helaas niet.
ik heb geprbeert om een request.txt te maken met daarin die code , en erna in mirc ini
[rfiles]
n0=remote.ini
n1=helpm.mrc
n2=request.txt

werkt helaas ook niet ,

dus dat wat ik nu ff precies wil is die code's allemaal in 1 groot scriptje en dat ik bv /load -rs request.ini of.txt of zoiets moet doen , en dat het werkt als dat zo kan natuurlijk , maar is ook maar een idee

thx

ik heb mijn channel naam veranderd naar #channel :)

[ Voor 5% gewijzigd door Nutser op 07-03-2005 10:40 ]

alles wat niet zo mooi is , kan toch weer heel mooi zijn voor andere dingen :x

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

Waarom zou dit niet werken? (behalve dan dat je 2x een } bent vergeten aan het eind)
En ik hoop dat je zelf ook wel begrijpt dat dit een prima methode is om meerdere kanalen te flooden via je bot als iemand dat wil. Voeg eens wat checks toe enzo, staan genoeg tutorials en docs over op internet of kijk naar andere scripts.

[ Voor 6% gewijzigd door Radiant op 07-03-2005 10:52 ]

• Nutser
Radiant schreef op maandag 07 maart 2005 @ 10:52:
Waarom zou dit niet werken? (behalve dan dat je 2x een } bent vergeten aan het eind)
En ik hoop dat je zelf ook wel begrijpt dat dit een prima methode is om meerdere kanalen te flooden via je bot als iemand dat wil. Voeg eens wat checks toe enzo, staan genoeg tutorials en docs over op internet of kijk naar andere scripts.
alles werkt perfect ,
totdat alles in 1 remote gegooit wordt , geen idee waarom het niet zou werken , daarom dit topic
over die checkers , ik ben pas bezig met dit scriptje
thx voor het idee :D

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-05 12:29

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

"het werkt niet"
Wat werkt er dan niet? Wat gebeurt er wel? Krijg je een foutmelding? Zie ook P&W FAQ - De "quickstart"

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• Nutser
Creepy schreef op maandag 07 maart 2005 @ 11:19:
"het werkt niet"
Wat werkt er dan niet? Wat gebeurt er wel? Krijg je een foutmelding? Zie ook P&W FAQ - De "quickstart"
Nou , al die scriptjes werken perfect , behalve die timer msg .
Maar mijn probleem is , de code die boven aan in de remote staat het werkt en de rest dan niet meer bv,
als ik mijn !zoekM en !zoekC code boven aan mijn remote zet , en daar onder mijn !request code dan werkt mijn request code niet.

en andersom ook , dus boven aan het request scriptje , en er onder dan de !zoekC en !zoeM code dan werken die 2 niet meer

dus mijn vraag , is er meschien iemand die dit kan fixen

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

Zoals ik al zei, je mist een } aan het eind van allebei je codes. En die timer moet je wel ergens starten, in on CONNECT bijvoorbeeld.

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-05 12:29

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Nutser schreef op maandag 07 maart 2005 @ 11:29:
[...]

dus mijn vraag , is er meschien iemand die dit kan fixen
Waarschijnlijk wel, maar zo werkt het hier niet. Het is hier geen McDonalds waar je even snel een oplossing kan halen.
Zoals al gezegd staat er nog iets fout je script. Daarnaast zou je zelf ook aan het debuggen kunnen gaan om te kijken wat er nu mis gaat, want ik heb het idee dat je dat niet eens precies weet.

Lees aub P&W FAQ - De "quickstart" zodat je ziet wat we eigenlijk van een topicstart verwachten. Lees ook P&W FAQ - Leer **** debuggen!! even door want we gaan er ook vanuit dat je in eerste instantie zelf aan het debuggen gaat.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.