Hoi
Nou ik heb een channel op q-net , en heb daar een searchbotje in om clans te zoeken
hij doet het volgende
En dit werkt perfect, maar nu heb ik een volgend code die ik erbij wil doen en dat is
en of iemand me ook nog kan helpen aan een timer amsg
nu heb ik iets maar ik krijg het ook niet gefixed
ik heb geprobeert om het samen in de remote te zetten , maar dat werkt helaas niet.
ik heb geprbeert om een request.txt te maken met daarin die code , en erna in mirc ini
[rfiles]
n0=remote.ini
n1=helpm.mrc
n2=request.txt
werkt helaas ook niet ,
dus dat wat ik nu ff precies wil is die code's allemaal in 1 groot scriptje en dat ik bv /load -rs request.ini of.txt of zoiets moet doen , en dat het werkt als dat zo kan natuurlijk , maar is ook maar een idee
thx
ik heb mijn channel naam veranderd naar #channel
Nou ik heb een channel op q-net , en heb daar een searchbotje in om clans te zoeken
hij doet het volgende
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| on *:TEXT:!zoekC *:#channel: { //amsg In #channel zoekt iemand een Clan om te joinen: $2- /msg $nick for details. }
on *:TEXT:!Zoekm *:#channel: { //amsg In #channel zoekt iemand een member om Clan te joinen: $2- /msg $nick for details. }
on *:TEXT:!help:#channel: {
//msg $nick 7,14 -[1Doe "!ZoekC // Skill Info // Active // more info //" in de channel om een clan te zoeken <7>1 Doe "!ZoekM // Skill Info // Active // more info //" in de channel om members te zoeken 7]-
}
on *:JOIN:#channel: {
//notice $nick 7,14Welcome to #Channel !help voor commands. plz perform !! |
En dit werkt perfect, maar nu heb ik een volgend code die ik erbij wil doen en dat is
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
| on *:TEXT:!request*:#channel:{
if ($left($2,1) == $chr(35)) {
if ($me !ison $2) {
/join $2
/notice $nick Joining $+(',$2,') if evrything is ok i stay !
/timer 1 5 req_check $2 $nick
}
else { .msg $chan Yow Yow i'm aldy in $+(',$2,'.) }
}
else { .notice $chan It got to be: !request <#channel> }
}
alias req_check {
if ($me ison $1) {
if ($nick($1,0) >= 20) {
if ($nick($1,0,o) >= 2) {
if ($2 isop $1) {
msg #channel 5#channel :: I'm requested by $+(',$2,') to $+(',$1,'.)Evrything is ok i'll stay!
msg $1 5#channel :: Evrything Lookst Alright, Min 20 idlers 2 ops !! i'll stay :: request your own bot #channel
}
else { /msg $2 Error!. $+(',$2,') The 1 that Requested me need to have op | part $1 Error }
}
else { /msg $2 Error!. $+(',$1,') You need to have atleast 2 OPS in channel! | part $1 Error }
}
else { /msg $2 Error!. $+(',$1,') You need to have atleast 20 idlers in your channel! | part $1 Error }
} |
en of iemand me ook nog kan helpen aan een timer amsg
nu heb ik iets maar ik krijg het ook niet gefixed
code:
1
| .timer 1 2700 amsg blah blah blah |
ik heb geprobeert om het samen in de remote te zetten , maar dat werkt helaas niet.
ik heb geprbeert om een request.txt te maken met daarin die code , en erna in mirc ini
[rfiles]
n0=remote.ini
n1=helpm.mrc
n2=request.txt
werkt helaas ook niet ,
dus dat wat ik nu ff precies wil is die code's allemaal in 1 groot scriptje en dat ik bv /load -rs request.ini of.txt of zoiets moet doen , en dat het werkt als dat zo kan natuurlijk , maar is ook maar een idee
thx
ik heb mijn channel naam veranderd naar #channel
[ Voor 5% gewijzigd door Nutser op 07-03-2005 10:40 ]
alles wat niet zo mooi is , kan toch weer heel mooi zijn voor andere dingen :x