Toon posts:

GForce2 TV-out..rectstreeks op S-VHS ingang op TV?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Kan ik vanuit de GForce2 rechtstreeks een kabel vanuit de SVHS uitgang aansluiten op de SVHS ingang van een TV? Heb ik dan beeld en geluid?

Alvast bedankt.

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

yep, dat klopt; alleen de s-vhs is alleen beeld. je moet nog een audiokabeltje van speaker-out (geluidskaart) op de 2 andere stekkertjes op je tv-doen (bij s-vhs)

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Verwijderd

ff een vraagje he......dat s-vhs is dat dat tulpstekker gedeelte...????
misschien stomme vraag maar ik stel em toch

• Abu
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-06 10:28

Abu

Abu!

Nee, dat ernaast, een soort grote ps2...

Insanus sum

Verwijderd

Op maandag 08 januari 2001 14:22 schreef Abu het volgende:
Nee, dat ernaast, een soort grote ps2...
Waarvoor is die tulp dan.....want ik kom er ook helemaal niet meer uit met die tv-out en gedoe.....ik heb wel alle kabels.....en dan nog een kabel van svhs naar tulp maar ik snapt er niets van

Heeft er niemand een schemaatje ofzo voor het aansluiten ....want ik heb ook de ballen verstand van die kabeltjes

• Abu

Abu

Abu!

Dat gele dingetje is je tulp, je kan ze allebei gebruiken. Zelf heb gebruik ik mijn s-vhs uitgang naar mijn Scart(TV) ingang.
Maar je kan van tulp naar tulp hoor.

Insanus sum

Verwijderd

Op maandag 08 januari 2001 14:37 schreef Abu het volgende:
Dat gele dingetje is je tulp, je kan ze allebei gebruiken. Zelf heb gebruik ik mijn s-vhs uitgang naar mijn Scart(TV) ingang.
Maar je kan van tulp naar tulp hoor.
Ehhhm
als ik die tulp van me compu in me tv doe.....dan heb ik nog steeds geen beeld, ik gebruik tvcctool O.I.D. hoe gaat dit verder dan...ik hoorde dat je je tv op videokanaal moet zetten maar ik wordt er niets wijzer uit....ik krijg gewoon geen beeld.....ik heb trouwens de detonator 3 6.50 drivers,,,,misschien zijn de standaard drivers beter.....En misschien een Schemaatje

• Abu

Abu

Abu!

Je moet je tv op s-videoin zetten, heb geen schema voor je, heb je toevallig een sony tv?

Insanus sum

Verwijderd

yup ik heb een sony tv

Verwijderd

Ik gebruik de tulp uitgang, dit heet trouwens een composite video out. Die "grote" ps/2 stekker is s-video. bij mij is het tulp/tulp. Sony tv zit het aan de voorkant. Dan is het gewoon doorgekoppeld naar de 2e scartaansluiting. Werkt prima.

• Abu

Abu

Abu!

Damnu, je moet dan op det knopje op je remote druken waar je een vensterje ziet een soort raampje dat je beeldscherm voorstelt, tot er een groene -s- verschijnt... dan kan je je compu op tvout zetten en heb je beeld!

Insanus sum

Verwijderd

Op maandag 08 januari 2001 14:45 schreef killer-b het volgende:
Ik gebruik de tulp uitgang, dit heet trouwens een composite video out. Die "grote" ps/2 stekker is s-video. bij mij is het tulp/tulp. Sony tv zit het aan de voorkant. Dan is het gewoon doorgekoppeld naar de 2e scartaansluiting. Werkt prima.
die scart zit toch achterin de tv deat grote blok.Zo ja Moet er dan ook een scart zitten in de 2e aansluiting we hebben alleen een scart in de 1e

en abu....die remote is datdat progje tvcctool of moet ik me standaard asus drivers installeren, of is dat de remote van de tv zelf????en hoe zet ik me compu op tv-out

• Abu

Abu

Abu!

Nee die remote is je afstandsbediening van je tv...

Insanus sum

Verwijderd

Op maandag 08 januari 2001 15:04 schreef Abu het volgende:
Nee die remote is je afstandsbediening van je tv...
dus ik moet die soort ps/2 1 in me compu de andere in me tv.....er zijn er 2 in me comp en 2 in me tv....aansluitingen he...welke moet ik hebben.....en welke knop is dat op me afstandsbediening

Verwijderd

Neem gewoon een afgeschermde kabel met aan beide kanten een tulp-stekker (als je tenminste tulp hebt op je tv) Dan druk je hem in die gele stekker aan de voorkant van je tv. Dan flip je met de afstandsbediening even door de ingangen heen, kom je hem wel tegen, natuurlijk moet je wel de drivers zo hebben ingesteld dat ie wel signaal geeft naar de tv, anders zie je nix nee. duh

• Abu

Abu

Abu!

Nog een keer: Die gele van je computer gaat naar de gele van je tv (kan niet missen) en zet je je computer op tvout. Dan druk je op je afstandsbediening van je tv op dat knopje met dat beeldschermpje tot je je compu ziet...

Insanus sum

Verwijderd

He man Thanx he laterz
:D

Verwijderd

tester hope yuo do not mind :))
Pagina: 1