digitale tv op computer

Pagina: 1
Acties:

• deiktisch1
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-12-2025
Ik wil digitale tv van bijv Digitenne of KPN op mij computer, nu weet ik dat Digitenne de enige is die op dit moment dit kan, namelijk via de Hauppauge DEC2540 die kan via USB aansluiting tv weergeven op je computer, maar mij voorkeur gaat naar KPN, alleen ik zal niet weten hoe. Daarom is mij vraag is, er iemand die via KPN tv kijkt op zijn computer, en hoe heeft hij of zij dit hebt gedaan, of zijn er misschien andere alternatieve (liefst geen UPC, heb zeer slechte ervaringen met deze firma :( ).

Sommige dominees zijn zo blij met het eeuwige leven, dat ze de lengte van hun preek erop baseren

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:59

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Als je in NL daadwerkelijk op je PC een digitaal input wilt hebben, en je niet die Digitenne meuk wil, dan ben je voorzover ik weet aangewezen op een DVB-S kaart icm een satellietschotel.

Hoe het bij andere leveranciers zit weet ik niet, maar om maar eens UPC te noemen, zij ondersteunen doelbewust DVB-C kaarten niet uit angst voor copyright issues (dus dat je gewoon op digitale kwaliteit een DiVXje van trekt)- dat maakt het makkelijker om deals te sluiten met de content leveranciers. Erg jammer, maar wel begrijpelijk.

Oslik blyat! Oslik!

• TonyB
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-02 21:36
DVB-T is ook gewoon te koop van oa TerraTec, naar mijn weten is dat voor bijvoorbeeld Digitenne?

Carpe Noctem

Verwijderd

Beste,

De DEC2540 is niet meer in de handel verkrijgbaar en wordt niet meer gemaakt. het was en is het enige product dat rechtstreeks de digitale data injecteerde in de PC omgeving. Dus zonder de analoge uitgang van een decoder op een AV kaart te prikken.

mvgr
Alexander