Crazy Colo Night

Pagina: 1
Acties:

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023
Op donderdag 31 maart 2005 organiseert XS4ALL van 20.00 tot 23.00 uur weer een ‘Crazy Colo Night’. Het zwaar beveiligde datacenter van XS4ALL in Amsterdam is dan opengesteld voor het publiek. In deze systeemruimte staan alle centrale servers die samen het hart van het XS4ALL-netwerk vormen. Ook is er plaats voor apparatuur van klanten die de dienst colocation afnemen bij XS4ALL.

Tijdens de Crazy Colo Night geven systeembeheerders van XS4ALL rondleidingen en vertellen zij over de technische keuzes die ten grondslag liggen aan de opzet van het datacenter. U kunt dan ter plekke zien waar XS4ALL haar eigen infrastructuur heeft gehuisvest.
Door de optimale infrastructuur van het datacenter kan XS4ALL colocation zeer voordelig aanbieden: vanaf EUR 95,- voor een single server van 1U. En bij colocation is standaard extreem veel dataverkeer inbegrepen zodat u achteraf niet geconfronteerd wordt met onverwachte kosten.
lees meer: http://www.xs4all.nl/nieu...al=nl&id=615&msect=nieuws

Welke tweakers gaan hier naar toe. Ik ga zeker wel even kijken. Ben wel benieuwd naar filezilla >:) en aangezien ik toch op zoek ben naar een colo misschien wel bij XS4All onderbrengen....

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:43

Nakebod

Nope.

Hoe newszilla eruit ziet?
Check de pics van Crazy Colo van vorig jaar: [rml][ Open dag] XS4All Crazy-Colo Night[/rml]
:)
Maarja, dat zijn maar foto's, in het echt heb je ook de tering herrie erbij :D

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:54

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Op donderdagavond laat in Amsterdam :X Twee uur rijden en de volgende morgen moet ik weer vroeg op. Waarom doen ze dat niet op vrijdagavond?
Anders was ik er graag heen gegaan.

Signatures zijn voor boomers.

Verwijderd

Op www.datacenterpics.com staan ook foto's van vorig jaar ;)

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023
Maar is het niet zo dat XS4All deels een nieuw datacentre heeft ? Tenminste dat lees ik op de website van XS4All......

Verwijderd

DoRRoN schreef op maandag 07 maart 2005 @ 10:11:
Maar is het niet zo dat XS4All deels een nieuw datacentre heeft ? Tenminste dat lees ik op de website van XS4All......
Dat zou ik niet durfen te zeggen, ookal zit ik er zwaar over te twijfelen of ik er heen ga ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2005 13:30 . Reden: taalfoutje ]

• Coen Rosdorff
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
DoRRoN schreef op maandag 07 maart 2005 @ 10:11:
Waar ze nu zitten (In District Centrale 2 van de KPN) zitten ze alweer 2 jaar ofzo.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Dus, wie is geweest? :)

Ik wel in ieder geval. Vond 't er goed uitzien en heb meteen even de dedicated servers die ze m'n werk sponsoren gedag gezegd ;)

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:43

Nakebod

Nope.

En niet eens pics? :)
Vooral die posters op de gang uit topic van vorig jaar waren geweldig \o/

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Nakebod schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 23:38:
En niet eens pics? :)
Vooral die posters op de gang uit topic van vorig jaar waren geweldig \o/
Geen cam :P Kwam van kantoor -> RedBus -> XS4ALL :P

Die posters hangen er nog ;)

[ Voor 3% gewijzigd door CyBeR op 01-04-2005 00:02 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Pagina: 1