Ik probeer nu al 10 minuten een reactie te plaatsen. Alles laad en doet het, behalve mijn reactie submitten. Wat is er aan de hand?
De reactie tabel wordt gealterd en dat duurt wat (erg veel) langer dan ik had verwacht. De tabel is nu gelockt en er staan heel veel reacties in de processorlist die nog gepost moeten worden.
Verwijderd
Same here... 
Heel blaartrekkend verhaal geschreven en weg...
Daarna een Explorer bla.. bla.. error..
Heel blaartrekkend verhaal geschreven en weg...
Daarna een Explorer bla.. bla.. error..
edit:
Ok al reactie.. bedankt Femme
Ok al reactie.. bedankt Femme
da's een snel reply
. Dus wat moet ik nu? over 5 min nog een keer proberen?
chaos, Copy + paste
.
chaos, Copy + paste
samo samo,
Ik heb het een aantal keer geprobeerd. Hoop niet dat ik op deze manier 10 postings opgehoest heb. Slecht voor mijn karma: 9x -1 overbodig
Ik heb het een aantal keer geprobeerd. Hoop niet dat ik op deze manier 10 postings opgehoest heb. Slecht voor mijn karma: 9x -1 overbodig
ff niets
Enne... wat wordt er gealterd?? is het een bugfix of een nieuwe feature die er aan komt?De reactie tabel wordt gealterd
Nieuwe feature.
Ik post geen link (je kunt me mailen) ivm irritante overbodige reacties over nietwerkende dingen die nog niet zijn ingebouwd.
Ik post geen link (je kunt me mailen) ivm irritante overbodige reacties over nietwerkende dingen die nog niet zijn ingebouwd.
Boel werkt weer. Gezien de mededeling van Femme zal het wel zo'n onder-de-motor-kap iets zijn. Dan hoef ik het niet te weten.
Het is niet onder de motorkap en het heeft ook niet te maken met het modsysteem.
Hmm.. ontwikkel dan maar snel verder ipv dat ik ga mailen en al.. we zien het denk ik vanzalf wel verschijnen. Wat is de ETA? Hebben we weer een reden om de .plannen en al in de gaten te houden..
BTW Femme: de link onderaan bij de copyright melding naar de mysql website werkt niet.. niet echt boeiend natuurlijk, maar misschien kan je het in een verloren minuutje nog es fixen...(had ik al geicq'ed denk niet dat je het heb gelezen..)
BTW Femme: de link onderaan bij de copyright melding naar de mysql website werkt niet.. niet echt boeiend natuurlijk, maar misschien kan je het in een verloren minuutje nog es fixen...(had ik al geicq'ed denk niet dat je het heb gelezen..)
Thanks, is nu gefixt (mysql.com ipv tcx.se | vereist reload van javascripts).de link onderaan bij de copyright melding naar de mysql website
Het wil al redelijk vlotten. Als alles werkt moet er ook eerst nog wat content in gegooid worden voordat het online kan, anders heeft het hele idee weinig functie. Dit gaat ook veel tijd kosten.Hmm.. ontwikkel dan maar snel verder ipv dat ik ga mailen en al.. we zien het denk ik vanzalf wel verschijnen. Wat is de ETA? Hebben we weer een reden om de .plannen en al in de gaten te houden..
dat klinkt wel heel heftig..er ook eerst nog wat content in gegooid worden voordat het online kan
* Martin Sturm is benieuwd...
grmbl.. hou ons niet zo in spanning man.. aaarrrggghhh
Verwijderd
zo, mailtje is de deur uit.... nou ben ik benieuwd hoe lang dat gaat durenOp maandag 08 januari 2001 13:30 schreef Femme het volgende:
Nieuwe feature.
wil dat nu zeggen dat als we mailtje sturen dat we mogen weten wat't is?
Nog niet gekregen, dus ik heb maar ff op eigen initiatief een mailtje teruggestuurdzo, mailtje is de deur uit.... nou ben ik benieuwd hoe lang dat gaat duren
Ik heb toch ook maar ff gemaild.. de spanning wordt anders teveel voor me
Verwijderd
tja.... het zou helpen als je je e-mail adres in je profile zou zetten....Op maandag 08 januari 2001 23:02 schreef Femme het volgende:
[..]
Nog niet gekregen, dus ik heb maar ff op eigen initiatief een mailtje teruggestuurd.
Volgens mij staat dat erin hoor..:?
Pagina: 1