hoi,
gisteravond laat heb ik mepis nog geinstalleerd nadat ik zwaar onder de indruk was van de live-cd. Ben pas sinds een weekje met linux bezig vandaar..
Nu ging de installatie vlotjes, partitie maken ging goed, installatie van die GRUB,..
Ik heb een mooie dual boot gekregen tussen Mepis 2.6 , 2.4 en WinXP
De probleempjes beginnen spijtig genoeg al.. maar dat is juist het leuke aan linux zeker?
gisteravond laat heb ik mepis nog geinstalleerd nadat ik zwaar onder de indruk was van de live-cd. Ben pas sinds een weekje met linux bezig vandaar..
Nu ging de installatie vlotjes, partitie maken ging goed, installatie van die GRUB,..
Ik heb een mooie dual boot gekregen tussen Mepis 2.6 , 2.4 en WinXP
De probleempjes beginnen spijtig genoeg al.. maar dat is juist het leuke aan linux zeker?
- beide Mepis versies starten geen kde.. Alles laadt goed, dan zie je heb kde laden, het scherm wordt ff zwart alsof ie switcht, en dan kom ik in een bash toestand...
De linux partitie is eentje van 2.0gig, om te testen, als dit te klein zo zijn om kde te installeren zou dat toch wel eerder gemeld zijn??
Nu werk ik vanop die live cd maar das ook niet de bedoeling..
Hoe geraak ik in de kde?? - Die mepis installatie heeft op de een of andere manier mijn Xp netwerk uitgeschakeld. Als XP opstart krijgt mn modem geen enkel signaal van mn pc. Ik heb nix gewijzigd in windows en in mn bios staat alles nog goed..
Wat gaat hier fout??