Toon posts:

wie kan mij een tip geven??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil overstappen naar een AMD processor waarschijnlijk een 1ghz of hoger maar weet niet goed welk moederbord ik het beste kan nemen wie kan mij wat tips geven???ook wat betreft het geheugen wat ik het beste kan gebruiken....
ik heb nu 3 hardeschijven im mijn systeem ik weet niet of dit van belang is voor jullie?
alvast bedankt !!
>:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:)

• worsie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02-2025
Als er tussen die drie harde schijven ok twee identieke schijven zitten is de Abit KT7-RAID natuurlijk erg interessant. Naast dat heb je met drie schijven, een CD-ROM en een brander die heeft iedereen toch ondertussen?)gewoon een tekort aan IDE connectoren op een standaard bord. Maar ik kan je toch aanraden om even te wachten als het kan op Asus. Die komen met een A7V-opvolger met de Via 133A chipset en een onboard RAID controller van Promise als ik het goed begrepen heb. Dat is allemaal nog net wat mooier dan de Abit. Als je al een extra IDE controller hebt is de MSI K7T Pro2(a) misschien wel wat. Volgens de tests erg goed en iets goedkoper dan Asus of Abit.

Verwijderd

Alternate Duitsland heeft um al in de prijslijst staan, de A7V133 met KT133A chipset. tssk tsssk :P

http://www.alternate.de/html/nodes/016025000.html