Toon posts:

[MySql] Data Recovery

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Shiiitttt ik heb net in mijn haast met een programmeerfoutje via php alle records uit een Mysql db verwijderd, op het record dat ik wou verwijderen na. |:( :r :r :r :r
Dit is echt heeeel erg....
Weet iemand een methode om de database op de een of andere manier te recoveren?? De Db staat gewoon op een server van een of andere provider....

Alle hulp is welkom

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Volgens mij is het gewoonweg weg en kun je het niet terughalen.

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:34
Provider e-mailen en vragen of ze een backup terug willen zetten? :)

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:02

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Sommige providers maken iedereen dag een backup van al je gegevens, je kunt je provider dus eens vragen of ze dat ook doen. :)
Ik kan dit bij mijn provider overigens zelf regelen, elke nacht wordt er mooi een backup gedraaid van m'n bestanden en databases, misschien handig om dit soort dingen in de toekomst te voorkomen. En daarnaast zou ik testqueries niet meteen op je productiedatabase loslaten, maar eerst zelf lokaal testen. ;)

Tesla Model Y RWD (2024)

Verwijderd

Topicstarter
jaaaaaa helemaal waar, dat bedacht ik me ook toen ik et gedaan had |:(
normaal test ik et ook altijd lekker op me eigen servertje, nu voor de eerste keer niet uit luiheid
Aarrrgghhhh, hopen op een backup dan maar.....

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-05 18:52

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Oftewel: neem contact op met je provider; normaliter worder er nachtbackups gedraaid. Met een beetje pech zitten hier wel kosten aan.

Dit heeft verder weinig met programmeren zelf te maken, deze doe ik dus dicht :)

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.