Toon posts:

GNOME 2.10 release party!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Met toestemming van Zwerver...

Om de geboorte van het nieuwste geesteskindje GNOME 2.10 te vieren, worden overal ter wereld rond die dag release parties gehouden. Zie voor meer details de Gnome 2.10 release party pagina op live.gnome.org. Gezien bovenstaande willen wij, de GNOME-nl community, op de dag van de release, woensdag 9 maart, 's avonds een bijeenkomst in Stairway to Heaven (Utrecht) organiseren. Wij zullen vanaf 20.00 uur binnenstromen. Hierbij zullen een stel Nederlandse GNOME coders, vertalers en enthousiastelingen aanwezig zijn. Enthousiaste GNOME gebruikers op GoT zijn bij deze natuurlijk ook van harte uitgenodigd!

Afbeeldingslocatie: http://www.gnome.org/~fherrera/img/gnome210-party.png

Als je vragen hebt over hoe of wat, kun je die hier vragen. Meer informatie over de locatie (met foto's) kun je vinden op de pagina's van alle vorige NOS meetings; die worden namelijk ook altijd in de Stairway to Heaven gehouden. Even heel kort:
• het is geen LAN of install party. Laptops bij voorkeur thuishouden.
• iedereen is welkom, je hoeft geen actief GNOME contributor te zijn.
• Je kan ons herkennen aan GNOME t-shirts.
• we gaan niet dineren, dus haal van tevoren alvast een broodje op 't station, eet thuis of iets dergelijks.
• KDE en Windows gebruikers moeten gratis bier voor de rest halen. :+.

Hopelijk tot woensdag!

• Valium
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10-02 19:40

Valium

- rustig maar -

Ik heb alleen een FOSDEM 2005 shirt. Is dat ook goed?
Maarre, ik zal d'r wel zijn.

Verwijderd

Hee, wie weet kom ik ook wel eens langs, dan kan BBB me live afzeiken om het feit dat ik niets uitvoer :D

Hoe makkelijk is dat cafe te bereiken vanaf het/een station?

• Valium

Valium

- rustig maar -

Je neemt de uitgang van de streekbussen. Steek het busplein over en ga linksaf de straat in. Na ongeveer 150 meter loop je tegen een muur op. Je bent zojuist de ingang van het cafe voorbij gelopen.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Hmm, als jullie wat opschieten met die tarballs morgen denk ik dat we voor woensdag gnome 2.10 ook wel in archlinux hebben zitten :P

Het is maar net hoe het allemaal uitkomt, maar misschien komen een aantal van de archlinux en freebsd gnome maintainers ook wel opdagen :P

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:02

Cyphax

Moderator LNX
Mij lijkt het ook leuk om te komen, maar jammer dat het doordeweeks is en in Utrecht, dat komt slecht uit. Maar zodra ik Gnome 2.10 heb draaien doe ik wel een privaat feestje, is dat ook goed? ;)

Saved by the buoyancy of citrus

• NeOTheMaTriXM
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-02 18:21
Op me verjaardag, damn hoe kan het ook.
Me favorieten DE

Zou eigenlijk wel eens langs moeten komen, ben nog nooit op een NOS meeting geweest of wat dan ook! Tot hoe laat blijven ' jullie' eigenlijk?

Eens kijken of een vriend van me mee gaat, het is wel een KDE-er, maar zal kijken.
Durf niet alleen :P

Verwijderd

Topicstarter
Verschilt per persoon. Ik verwacht dat een aantal al voor middernacht weggaan, omdat ze de dag daarop tentamens hebben e.d. Ikzelf blijf gewoon totdat ik genoeg sigarettenrook binnen heb om misselijk te worden, ik woon toch in de buurt. ;).

Verwijderd

Valium schreef op zondag 06 maart 2005 @ 23:28:
Je neemt de uitgang van de streekbussen. Steek het busplein over en ga linksaf de straat in. Na ongeveer 150 meter loop je tegen een muur op. Je bent zojuist de ingang van het cafe voorbij gelopen.
Danku, danku! Als er nu nog iemand vanuit Eindhoven mee wil reizen, want de overbezorgde ouders van deze kranige 19-jarige jongen die zijn eigen boontjes wel kan doppen laten hem niet alleen deze spannende 200 meter overbruggen 8)7

[edit]
Okee, ik zie dus net dat de laatste trein van Utrecht naar Eindhoven al om 21:34 gaat. Ik ga geen anderhalf uur reizen om een uurtje vet te feestuhh en dan weer helemaal terug. :o Jammer :(

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2005 22:02 ]

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-02 13:47
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 21:22:

Okee, ik zie dus net dat de laatste trein van Utrecht naar Eindhoven al om 21:34 gaat. Ik ga geen anderhalf uur reizen om een uurtje vet te feestuhh en dan weer helemaal terug. :o Jammer :(
Ik weet niet waar jij kijkt hoor, maar bij mijn ns.nl gaat de laatste trein toch echt om 0:22. Zaterdag twee weken geleden was dat ook al in het echt het geval, dus het lijkt me sterk dat dat in 2 weken helemaal veranderd is :+

De laatste trein daarvoor gaat om 23:34 en voor die tijd gaat er elk half uur een trein van Utrecht naar Eindhoven 8)7

Verwijderd

Oja, ik zie het. Dan is het de laatste bus van Eindhoven naar Lieshout die ik alleen kan halen als ik om 21:34 de trein pak. :P /me gaat eens alternatief vervoer regelen...

[edit]
Ok, I'm in. Mijn broer had nog ruimte voor 'n logee in Eindhoven :P

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2005 18:49 ]

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-02 16:27

zwik

randomized

Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 08:06:
Oja, ik zie het. Dan is het de laatste bus van Eindhoven naar Lieshout die ik alleen kan halen als ik om 21:34 de trein pak. :P /me gaat eens alternatief vervoer regelen...

[edit]
Ik wil ook wel meerijden met de trein als het kan :D . Kom ik wel eerst naar Eindhoven toe :) .

Verwijderd

Moet ik je wel zien te vinden he. :P Ik weet namelijk niet of ik een computernerdshirt aantrek. ;) Ik mail wel even over hoe oder wass.

• Valium

Valium

- rustig maar -

Nou mensen, het is eindelijk officieel. GNOME 2.10 is uit.

Zie voor meer info http://nl.gnome.org/start/html/

Ik heb gisteravond al een mailtje naar de t.net frontpage gestuurd. Tot nu toe nog geen antwoord.

Voor degenen die komen, tot vanavond. Ik ben die lange met sik en FOSDEM shirt.

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-02 13:47
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 08:06:

[edit]
Het is ook best te fietsen van Eindhoven naar Lieshout. Nog niet eens zo heel lang geleden nog gedaan :)

Verwijderd

Topicstarter
Foto's:

Afbeeldingslocatie: http://ronald.bitfreak.net/priv/tuxbier.jpg

Afbeeldingslocatie: http://ronald.bitfreak.net/priv/wijbier.jpg

met de klok mee: Kris (blauw haar), Wouter, Jeroen, Hette, Tino, Vincent, Reinout. Niet op de foto maar wel aanwezig: Laurens, Marcel, Tim en ik. :).

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-02 16:27

zwik

randomized

Hey, het was wel gezellig :) . Gelukkig sta ik niet op de foto hier ;) .

• bultoog
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-05-2021

bultoog

dat deed pijn!!!

Balen dat ik dit nu pas zie. Had er wel bij willen zijn.

Maar tja balen, aan de foto's te zien was het best wel gezellig :)

hmm..interresant...dat ga ik ook proberen. | ik tuxs veilig!
iedereen weet het, maar niemand komt op de gedachte - blooming
mama ik ben mOrPhie kwijt geraakt, krijg ik nu een nieuwe :P
wees je zelf!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Valium schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 17:53:
Ik heb gisteravond al een mailtje naar de t.net frontpage gestuurd. Tot nu toe nog geen antwoord.
Even voor de duidelijkheid, er wordt bijna nooit op nieuwssuggesties gereageerd. Dat zou namelijk ondoenlijk zijn gezien de hoeveelheid mail die we op het redactieadres binnenkrijgen. Maar, zoals je al gezien zult hebben, is GNOME 2.10 zowel in de meuk als in het nieuws langsgeweest :) .
Pagina: 1