Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[ID] Verwijzingen naar FAQ automatisch specifieker maken

Pagina: 1
Acties:

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Eigenlijk naar aanleiding van:

[rml]RoamoR in "[ 19" CRTs] Welke kopen; LG 900B of Iiyam..."[/rml]

Dit omdat ik zelf ook wel snap dat iemand die niet zo bekend is op GoT, mijn post verkeerd kan opvatten. In de trand van "Tss, daar verwijst weer iemand naar een FAQ".

Begrijpelijk, maar de toegevoegde waarde van een post gaat daarmee een beetje verloren.

Dus, zou het mogelijk zijn dat als je linkt naar een "sub" FAQ, dit ook automatisch in de link vermeld wordt?

Zoiets dus: FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (18/11/02) - Ervaringen

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Mjah, afaik was deze feature al eens gerequest volgens mij, maar ik kan hem zo 1-2-3 niet terugvinden in React Bugs en Featurerequests, en ik heb ook geen idee waarom hij toen is afgewezen.
Afaik had het iets te maken met de onvoorspelbaarheid van zo'n topic m.b.t. tags, maar daar weten de heren van Parse vast het fijne van. Dus even een kick van Lieve Adjes naar React Bugs en Featurerequests for the insideinfo :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:38

crisp

Devver

Pixelated

Het is gewoon technisch gezien onmogelijk zonder de gelinkte post door te gaan zoeken naar elementen met een name of id attribuut waar de hash naar zou kunnen verwijzen. Dan is ook nog zeer de vraag of dat een element is waaruit eventueel een stuk tekst kan worden getrokken die opgenomen kan worden in de link-tekst...

Ja, je zou de hashvalue zelf kunnen gebruiken, maar die hoeft natuurlijk geen logische naam te hebben. In dit geval zou je dan zoiets krijgen:

FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (18/11/02) - ervaring

maar dat had net zo goed zoiets kunnen zijn:

FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (18/11/02) - anchor12

;)

[ Voor 40% gewijzigd door crisp op 06-03-2005 22:35 ]

Intentionally left blank