Firefox integreren ipv IE?

Pagina: 1
Acties:

• Sourcey
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-08 22:23
Sinds enige tijd crasht mijn internet explorer als ik een bestand probeer te downloaden en soms ook zonder reden. Daarom heb ik firefox gedownload, maar laat ik nu net de (nu irritante) gewoonte hebben om urls in te tikken in explorer vensters die toevallig nog open staan. Ook tik ik url's in in het uitvoeren vakje dat ik oproep met windowstoets + R, zodat ik niet hoef te wachten tot de browser is gestart om de URL in te tikken. Ook heb ik in mijn taakbalk het adresbalkje aanstaan waar ik ook nog wel eens een URL intik. Het probleem is dat deze urls allemaal nog gewoon in internet explorer worden geopend!
Weet iemand hoe ik ervoor zorg dat dit allemaal met firefox gaat?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Start | Configuratiescherm | Software | Programmatoegang en -instellingen ;)

Of binnen Firefox instellen dat die browser default wordt :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

In de verkenner gaat je trouwens niet lukken, of je wilt een andere filemanager gaan gebruiken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-08 21:25

tweakerbee

dus..?

Als je de precieze foutmelding geeft kunnen we misschien ook nog helpen met het fixen van je IE. (Moet je wel beloven daarna FF te gebruiken ;))

offtopic:
@F_J_K
Hm... FF als shell instellen. Misschien met een paar maffe extensies wel te doen?

[ Voor 28% gewijzigd door tweakerbee op 06-03-2005 21:59 ]

You can't have everything. Where would you put it?