Eerder dan 3 maanden verlengen en abbo verhoging

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

• mkanon
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

mkanon

www.kanonweb.nl

Topicstarter
Kan ik bij T-mobile eerder dan 3 maanden, Namelijk 12 maanden (van m'n 2 jarig contract) als ik ook nog eens een verhoging van abbo vorm doe ? ik heb namelijk een interresante aanbieding gezien maar gezien ik nog 9 maanden moet.. en ik wil zoizo m'n abbo verhogen...

Heb al gezocht maar overal staat 3 maanden ? maar ook als ik verhoog ? staat die drie maanden vast of is dat per klant (geval) ook aan te passen ?

I reject your reality and substitute my own!

Verwijderd

Ik zou zeggen bel T-mobile op, ze hebben een klantenservice die betaald wordt om zulk soort vragen te beantwoorden. Dan weet je het ook nog eens helemaal zeker.

Persoonlijk denk ik van niet, maar ik weet niet hoe soepel T-mobile is.

Verwijderd

Bij t-mobile is kan een verlening bij een 2 jarig contract 6 maanden voor afloop van het contract.
Maar wie weet wat er mogelijk is als je z'n belletje geeft.

Verwijderd

Bij t-mobile kan je pas 3 maanden voor einddatum contract verlengen. Dit is een vastgestelde norm, en daar zullen ze na alle waarschijnlijkheid niet van afwijken.Als je wilt verhogen dan kan dat ten alle tijden maar een nieuw toestel met korting van de provider zit er niet in voor je.

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:40
ik heb laatst eenzelfde topic geopend.... en ook ik kreeg het antwoord: nee het is niet mogelijk...

veel succes dus nog de komende tijd

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
mkanon schreef op zondag 06 maart 2005 @ 19:44:
Kan ik bij T-mobile eerder dan 3 maanden, Namelijk 12 maanden (van m'n 2 jarig contract) als ik ook nog eens een verhoging van abbo vorm doe ? ik heb namelijk een interresante aanbieding gezien maar gezien ik nog 9 maanden moet.. en ik wil zoizo m'n abbo verhogen...

Heb al gezocht maar overal staat 3 maanden ? maar ook als ik verhoog ? staat die drie maanden vast of is dat per klant (geval) ook aan te passen ?
Wat je wilt zijn twee dingen die je door elkaar haalt hier:

• ander (hoger) abonnement nemen (wisselen naar ander tariefplan)
• abonnement verlengen (bijtekenen) zodat je weer een mooie aanbieding geniet

Zie onder:
Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2005 @ 19:47:
Ik zou zeggen bel T-mobile op, ze hebben een klantenservice die betaald wordt om zulk soort vragen te beantwoorden. Dan weet je het ook nog eens helemaal zeker.

Persoonlijk denk ik van niet, maar ik weet niet hoe soepel T-mobile is.
Bel ze gewoon, leg het voor en probeer het zou ik zeggen. Elk antwoord wat je hier krijgt kan je niets mee of geen rechten aan ontlenen.

Lijkt me heel sterk dat ze er in trappen. De aanbiedingen zijn om klanten te behouden of te verkrijgen en zijn gebaseerd over langere priode's. Jij bent al klant en je blijft het ook voorlopig wel. De aanbieding die je hebt gehad in het verleden ben je nog aan het afbetalen ;)

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.