Toon posts:

Geluid toevoegen aan een *.MPEG bestand

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Uit verveling zijn wij vanmiddag met een band achter een auto gegaan door de sneeuw :9 en toen heb ik een stuk of 6 kleine filmpjes gemaakt, maar nu wil ik dit dus in één filmpje samenvoegen, En dan wat muziek erbij plakken. Nou is mijn vraag wat voor programma raden jullie aan, het liefst niet een al te ingewikkeld programma.
Het liefst Freeware programma's en ik heb gezocht op GOT en Google maar kon alleen wat vinden over Pinacle

• Double J
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-02 18:47
Het mag wel iets duidelijker maarja...

Heb je de films gemaakt met een dv camera? Dan zet je ze op je pc met de firewire kabel. De bestanden zijn dan avi's, deze kun je bewerken met bijvoorbeeld ulead videostudio of zo.

linkje: http://www.nonlineair.nl/

Verwijderd

Topicstarter
Double J schreef op zondag 06 maart 2005 @ 19:43:
Het mag wel iets duidelijker maarja...

Heb je de films gemaakt met een dv camera? Dan zet je ze op je pc met de firewire kabel. De bestanden zijn dan avi's, deze kun je bewerken met bijvoorbeeld ulead videostudio of zo.

linkje: http://www.nonlineair.nl/
Ja sorry,
ik heb de filmpjes met een digitale camerga gemaakt, en ze staan op me hardeschijf nu.

• mjax
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-02 07:53
Kan toch prima met Windows eigen Movie Maker? Zit standaard bij XP.

• Double J
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-02 18:47
Met movie maker gaat dat wel inderdaad, lekker basic.

Wat hebben filmpjes die als avi op je pc staan te maken met: "Geluid toevoegen aan een *.MPEG bestand"??

Verwijderd

Topicstarter
Double J schreef op zondag 06 maart 2005 @ 19:58:
Met movie maker gaat dat wel inderdaad, lekker basic.

Wat hebben filmpjes die als avi op je pc staan te maken met: "Geluid toevoegen aan een *.MPEG bestand"??
Nee het zijn *.MPEG bestanden.

Maar ik ben nou bezig met Windows Movie Maker en het lukt aardig :)
Pagina: 1