Ik wil binnenkort een nieuwe camera gaan kopen. Ik heb nu een Powershot A40 en deze maakt op zich prima foto's, maar ik fotografeer vaak dieren en daar kun je niet dichtbij komen zonder dat ze weglopen. Daarom wil ik een goede camera met meer Zoom.
Ik heb mij oog laten vallen op de drie camera's in de topic titel, maar ik wordt niet echt veel wijzer van de reviews op internet en de informatie op de site van de fabrikanten. Daarom open ik hier een topic. Om wat meer info te kunnen krijgen.
De camera moet voldoen aan de volgende voorwaarden:
- groot zoombereik (minimaal 8x)
- gunstige prijs (max. 400 euro)
- minimaal 4 megapixels
Qua instellingen maakt het me op zich niet zoveel uit. Point-an-shoot is goed genoeg. Een klein beetje handmatige instellingen is wel handig.
Welke van deze drie camera's is het beste? Heeft iemand er wellicht ervaringen mee?
Ik heb mij oog laten vallen op de drie camera's in de topic titel, maar ik wordt niet echt veel wijzer van de reviews op internet en de informatie op de site van de fabrikanten. Daarom open ik hier een topic. Om wat meer info te kunnen krijgen.
De camera moet voldoen aan de volgende voorwaarden:
- groot zoombereik (minimaal 8x)
- gunstige prijs (max. 400 euro)
- minimaal 4 megapixels
Qua instellingen maakt het me op zich niet zoveel uit. Point-an-shoot is goed genoeg. Een klein beetje handmatige instellingen is wel handig.
Welke van deze drie camera's is het beste? Heeft iemand er wellicht ervaringen mee?
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.