Toon posts:

[VPN] Na opzetten VPN, kan er maar 1 connecten :-$

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik heb een vpn server aangemaakt in windows xp pro sp2, en als een vriend van mij dan een
succesvolle verbinding maakt met mij! Nu kan er maar 1 persoon tegelijkertijd connecten, wil er juist meer!?! Hoe dat op te lossen?

Tx!

Verwijderd

Ander OS draaien, Win2k3 bijvoorbeeld. Afaik ondersteunt WinXP er maar één tegelijk :)

eerste hit bij [search=aantal vpn xp pro] :

[rml][ XP] RRAS & VPN[/rml] Ja, dus maximaal één connectie tegelijk. Zet desnoods een Linuxbox of een box met m0n0wall erop erbij, dan kan je er heel veel tegelijk connecten :)

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2005 18:55 ]

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Volgens mij heb je dan windows 2000 of windows 2003 nodig.
Hij kan ook maar een remote desktop sessie aan. :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar kan wel een range op geven van IP adressen, dan snap ik niet dat er mij 1 kan connecten :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2005 @ 18:55:
Ja, maar kan wel een range op geven van IP adressen, dan snap ik niet dat er mij 1 kan connecten :(
Sorry hoor, maar lees je uberhaupt wat we zeggen :? Dit heeft niks met ranges te maken, maar met de beperkingen van je OS. :)

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2005 @ 18:55:
je OS ondersteund gewoon maar 1 connectie.. en die range.. dat is de dhcp client range (waaruit dus eventueel ip adressen worden vergeven)

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat lees ik, las er ff overheen! :)

Verwijderd

Jammer dus. En dit is ook te vinden op de website van microsoft.com.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.