Subtitles in DVD

Pagina: 1
Acties:

• ReX_NL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-01 14:48
Ik ben me aan het verdiepen in films, maar als ik een film heb zonder subtitles, en ik wil die bijvoegen, dan duurt dat gouw zo'n 3 uur (en dan nog branden) het ligt niet aan mijn pc. mijn specs: Intel pentium 4, 3ghz
756 mb-ram
4x dvd brander

wie heeft/kent er een progje waar je sneller subs bij kan voegen? of kan ik ze ook gewoon in een bepaald formaat opslaan (bijv .srt :? en op me dvd branden?

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-02 19:17

Caveman

whahoehaha

Sub bijvoegen duurt 3 uur, :? waarmee doe je dat? Bij wat voor film (avi,mpeg ?) en wat moet het worden en wat moeten het voor subs zijn, selecteble of vaste subs?

Dus wat meer info mag wel, en misschien wat zoeken in dit forum misschien ook wel, want dit is niet de eerste keer dat dit voorbij komt...
DVD-R met ondertiteling
[rml][ dvd] ondertiteling op dvd[/rml]

Om er maar een paar te noemen

[ Voor 3% gewijzigd door Caveman op 06-03-2005 21:14 ]

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-02 16:00
www.doom9.nl is een goed begin. Hier staan alle basics over dvd. Wat je moet doen en waardoor het zolang duurt: je moet de dvd opnieuw authoren, met het gevolg dat het langer duurt. Ik gebruik altijd MaestroSBT en dat werkt als een trein (i.c.m. DVDMaestro). Veel sneller zal het niet kunnen gaan, omdat je dvd nl. de info moet krijgen dat er een subtitle stream is.