[Outlook 2003] Local settings folder wijzigen

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-08 10:57
Ik vind het bij programma's altijd erg handig om de local settings op een andere schijf (bijv.D) op te slaan. Voordeel hiervan is dat je een ghost over je pc kan gooien zonder dat je je my documents etc kwijt bent. Dit heb ik op dit moment ingesteld voor msn (logs), outlook express (opgeslagen mail), my documents etc.

Nu ben ik door mijn nieuwe phone met agenda sinds kort aan de oulook. Outlook slaat zijn data echter als een pst bestand op in:
C:\Documents and Settings\XXXXXX\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook
Ik heb geen mogelijkheid gevonden om dit te wijzigen naar een andere map/drive.

Weet iemand of en zo ja hoe ik dat kan doen? Want ik ben nu dus al een keertje een aantal nieuwe contacts kwijtgeraakt doordat ik er een ghost image overheen gegooid had.

Alvast bedankt!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Rudy_V schreef op zondag 06 maart 2005 @ 17:24:
[...]

C:\Documents and Settings\XXXXXX\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook
Ik heb geen mogelijkheid gevonden om dit te wijzigen naar een andere map/drive.

[...]
Met de mogelijkheid tot zoeken heb je ook de mogelijkheid om dit te vinden. Gewoon verplaatsen; Outlook opstarten en bij Outlook de nieuwe lokatie aanwijzen. Sim-pel :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.