Ik heb sinds een maand een raar probleem met mijn Airport Base Station Snow. Zo opeens valt de verbinding weg en krijgen de mac's met een airport kaart geen ip-nummer toegewezen (via DHCP). Enige tijd later (ik heb er nog geen logica in kunnen vinden) is de verbinding weer hersteld zonder dat ik ook maar iets reset of verander via de instellingen. Zou dit met de DHCP-lease te maken kunnen hebben? Ik heb nl. geen flauw idee wat dat nou precies doet.
Mijn Base station is gekoppeld aan een G4 onder 10.3.8 via een Ethernet kabel. De kabel van de Internet provider gaat rechtstreeks in de Airport.
Ik heb zo'n beetje alle Nederlandse en Engelstalige sites afgezocht maar kan geen oplossing voor het probleem vinden, wie heeft er een idee?
Mijn Base station is gekoppeld aan een G4 onder 10.3.8 via een Ethernet kabel. De kabel van de Internet provider gaat rechtstreeks in de Airport.
Ik heb zo'n beetje alle Nederlandse en Engelstalige sites afgezocht maar kan geen oplossing voor het probleem vinden, wie heeft er een idee?