mensen,
ik heb nu weer een vraagje over de SiS 630/730 onboard plank(met de search kwam ik die veel tegen maar beantwoordde mn vraag niet). ik probeer mmorpg spellen(voor de kenners, rose online, lineage en kal online) te spelen en aangezien die niet zo heel veel vergen van de pc draaien ze redelijk op laagste resolutie kleurdiepte en kwaliteit op mijn pc, maar... soms na een tijdje spelen (de ene keer 3 uur de andere keer na 5 minuten en vaak al bij het intro) loopt ie gewoon vast
beeld hangt geluid looped en alle input doet niks(muis,toetsenbord) nu komt eigenlijk het aller vreemdste... dit doet ie niet als ik speel op 1024X768 @32bit alleen dan stottert ie als een debiel.
weet iemand waar dit aan ligt?
nu de specs en wat ik al geprobeerd heb:
AMD duron 900 mhz 100mhz fsb
392 mb DDR100RAM
830CN ultra(of 830CN)
met onboard video SiS 630/730 64mb shared vram
ik heb de nieuwste driver al geprobeerd versie 2.09 van de videoplank(van sis.com)
ook heb ik de versie 2.08e(of d iig de nieuwste) geprobeerd
ik heb de bios geflashed met de nieuwste bios versie 6(van jetway)
ik heb de driver van de agp controller geupdate met de driver van sis
nieuwste directx gedownload.
wat zie ik over het hoofd? iemand ditzelfde probleem en opgelost? mischien een getweakte driver?
ik heb nu weer een vraagje over de SiS 630/730 onboard plank(met de search kwam ik die veel tegen maar beantwoordde mn vraag niet). ik probeer mmorpg spellen(voor de kenners, rose online, lineage en kal online) te spelen en aangezien die niet zo heel veel vergen van de pc draaien ze redelijk op laagste resolutie kleurdiepte en kwaliteit op mijn pc, maar... soms na een tijdje spelen (de ene keer 3 uur de andere keer na 5 minuten en vaak al bij het intro) loopt ie gewoon vast
nu de specs en wat ik al geprobeerd heb:
AMD duron 900 mhz 100mhz fsb
392 mb DDR100RAM
830CN ultra(of 830CN)
met onboard video SiS 630/730 64mb shared vram
ik heb de nieuwste driver al geprobeerd versie 2.09 van de videoplank(van sis.com)
ook heb ik de versie 2.08e(of d iig de nieuwste) geprobeerd
ik heb de bios geflashed met de nieuwste bios versie 6(van jetway)
ik heb de driver van de agp controller geupdate met de driver van sis
nieuwste directx gedownload.
wat zie ik over het hoofd? iemand ditzelfde probleem en opgelost? mischien een getweakte driver?