Pinnacle Studio 9.3 Plus paarse lijnen

Pagina: 1
Acties:

• Tiberium
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-04-2025

Tiberium

/w Flux-Capacitor

Topicstarter
Ik heb ondertussen een hoop gelezen over gevonden problemen met pinnacle studio, maar de mijne heb ik niet kunnen vinden.

Ik gebruikte in het verleden "gewoon" Studio 9, en toen had ik dit probleem niet. Echter heb ik sindsdien mijn hele systeem opnieuw geinstalleerd dusi k heb geen idee waar het nou aan kan liggen... 8)7

Als ik capture van mijn JVC DV cam, krijg ik horizontale paarse lijnen door het beeld, met regelmatig interval. Ook is de bovenkant van de opname "afgebrokkeld" je ziet het daar trillen zeg maar, op de bovenste 2 mm.

Het gekke is, dat dit alleen gebeurt als je de beelden afspeelt IN studio zelf, en vooral op full screen. Na het renderen van de movie en afspelen ziet het er prima uit! Ik vermoed dus dat het een codec probleem is. Ik vind het erg storend, vooral omdat ik bang ben dat ik nu toch niet de optimale kwaliteit haal....

Ik heb de K-Lite codec pack geinstalleerd staan, maar het lijkt geen verschil te maken in Pinnacle studio.

"Watch this.... when this baby hits 88 Mph.... we're gonna see some serious shit"

• Tiberium

Tiberium

/w Flux-Capacitor

Topicstarter
Niemand?

"Watch this.... when this baby hits 88 Mph.... we're gonna see some serious shit"

• Tiberium

Tiberium

/w Flux-Capacitor

Topicstarter
Toet toet boing boing peppie en kokkie... kokkie en peppie 8)7

• Tiberium

Tiberium

/w Flux-Capacitor

Topicstarter
Hopla d'r uit.....

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:25

megaleo

Special member

Heb je je instellingen van Pinnacle wel op PAL staan?
Heb je deze patch trouwens al? Patch 9.3.5

• Tiberium

Tiberium

/w Flux-Capacitor

Topicstarter
Hij staat op pal, maar die patch heb ik nog niet. Thx voor de tip!

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:25

megaleo

Special member

Tiberium schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 17:26:
Hij staat op pal, maar die patch heb ik nog niet. Thx voor de tip!
Laat even weten of het werkt. Ben ik wel benieuwd naar. :)
Pagina: 1