In totaal zal het toch ietsje meer zijn hoor, het was ongeveer een ruwe schatting van hoelang ik er aan bezig geweest ben
Ik heb het geluk gehad van een spuitkabine gebruik te kunnen maken, wat het resultaat al heel wat mooier maakte. Maar de volgende keer zou ik het ook wat mooier kunnen doen!
En iedereen dat er ooit mee wil beginnen, denk goed na over de kleur! Want persoonlijk is dat bij mij een beetje tegengevallen, het zag er goed uit op staal, maar als je dan begint te spuiten valt hij toch vaak iets donkerder uit!
Steek heeel veeel tijd in het afplakken als je dat gaat doen!!! Het kan nooit goed genoeg gedaan worden, en gebruik hiervoor hele dunne tape, anders ga je opstaande randen creëren en die wil je niet, geloof me! Ook zijn er enkele stofjes onder mijn vernis gekropen, die wil je ook niet
Ohja en verder :
- Het gaat je toch een duit kosten hoor!
- Je laptop staat continu vol vettige vingers ed.
- Als je hem veel weg moet steken en terug bovenhalen kom je ook snel krassen tegen (hoewel dat goed meevalt, had het erger verwacht!)
- Je laptop kan tegen een stootje als je autolak gebruikt! Zelfs na zware stoten op scherpe hoeken zelf nog geen putje!
- Primer is een must!
- Veel geluk en geduld toegewenst

maar het resultaat mag er zijn!!! Iedereen staart ernaar