[XP] Adobe Reader 7 niet te (her)installeren

Pagina: 1
Acties:

• YoYoost
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-04 12:24
Ik wilde gister een pdf document aanpassen maar dat lukte niet omdat ik met PDF Speedup dingen had verwijderd. Geen probleem dacht ik ik gooi het er helemaal af en zet et er opnieuw op. Nadat ik het had verwijderd via configuratie scherm bleef er nog een map adobe staan. Die gooide ik ook weg en ik startte opnieuw op.

Toen heb ik Adobe Reader 7NL opnieuw gedownload en geprobeerd te installeren. Alleen hij gaf een fout. Hij kon de vorige versie van Adobe Reader 7 niet deinstalleren.
Hierna heb ik van alles geprobeerd: met jv16 PowerTools het register doorgezocht en met windows search met alles aan (verborgen items ook enzo) op adobe gezocht. Ales weggegooid; maar ik blijf die foutmelding houden. plaatje

Overigens heb ik ook Foxit reader geprobeerd maar hiermee kan ik niets invullen in het pdf document.

• walstroom
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-10-2025
Zowel AdobeReader als FoxitReader zijn readers. Je kan er alleen maar mee lezen ! Als je iets wilt aanpassen heb je bijv. FoxitEditor nodig. Overigens een klein en fijn programma en niet zo krankzinnig groot als de Adobe programma's.

AMD Phenom 3,6Ghz, MSI K9A2, 4 x Corsair CM2X2048-8500C5, 1TB Hitachi Raid 0, 160GB Hitachi Raid 1, 1.5 TB WD data, Geforce 9600GT 1 GB, Xilence 550W.

• YoYoost
Ik moet wat invullen in een formulier. Dat kan met AdobeReader (heb ik vaker gedaan) en ik heb het geprobeerd met FoxitReader en daarmee lukt het niet. Maar daar gaat het nu niet om. Ik wil gewoon dat Adobe Reader werkt, het word hier wel vaker gebruikt.

[ Voor 26% gewijzigd door YoYoost op 06-03-2005 16:50 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

• YoYoost
Thx ik heb het gedraaid maar als ik dan Adobe reader prbeer te installen krijg ik dezelfde foutmelding :'(

ow wacht ik zie nu dat het een programmatje is :D. Maar Adobe Reader staat niet tussen de bestanden.

OMFG ik zag ergens iets zonder naam staan en toen ik dat delette met dat windows installer cleanup toen gaf ie die foutmelding niet meeer !!!!!!!! (K) voor elevator :> (voor die :> kan je ook dat ene meisje met die 2 staartje en dat vingertje bij de mond :P niet dat ik meisje ben maar dies liet)

[ Voor 44% gewijzigd door YoYoost op 06-03-2005 18:17 ]