Toon posts:

4 vob files kunnen afspelen op een standalone

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste gotters,

Ik ben ten einde raad.. ik heb gezocht om doom9, vcdhelp en got maar kon geen juiste oplossing vinden voor mijn probleem.

Ik heb een dvd die onleesbaar is en blijft hangen in het menu. Het enige wat ik er nog van kan rippen zijn de vob bestanden, want de indexbestanden (ifo en bup bestanden) pakt dvd decrypter niet bij het rippen geeft een fout waardoor ze niet op mn harde schijf komen.

Ik heb hier dus nu 4 .vob files van 0.99 gb per stuk waar ik een nieuwe index omheen wil maken zodat de dvd weer op een standalone afgespeeld kan worden (want enkel de vob files in een map VIDEO_TS pakt de standalone speler niet)

Is er dus een programma dat bij de 4 vob files een index kan maken zodat de dvd leesbaar word in een standalone dvd speler?

Edit: de film beschikte over een menu en NL ondertitels, het menu hoef ik er niet perse op, heeft iemand een idee in welk bestand de nl ondertitels staan zodat die meegeript kunnen worden?

JanWillem

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2005 15:16 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Zonder de .ifo en .bup bestanden zal je er weinig mee kunnen ben ik bang. Weet je welke encoding is gebruikt op de dvd? Je zou daarmee wellicht kunnen proberen de vobjes te converteren naar een videoformaat, en daar dan een nieuwe dvd van compileren :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Nerovision Express is wat jij zoekt :)

O ja, de vobjes eerst effe aan elkaar plakken met VOBMerge 2.50, dan houd je een grote videocontainer over.

[ Voor 60% gewijzigd door Fairy op 06-03-2005 15:22 ]

Verwijderd

je moet iig de .ifo mee kunnen backuppen, anders heb je er niets meer aan.
.ifo bestanden zorgen bijv. voor de dvd verdeling in hoofdstukken e.d.
de .bup bestanden zijn geloof ik niet persé noodzakelijk, dit zijn namelijk backup bestanden van de .ifo bestanden.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2005 15:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
sanfranjake schreef op zondag 06 maart 2005 @ 15:18:
Zonder de .ifo en .bup bestanden zal je er weinig mee kunnen ben ik bang. Weet je welke encoding is gebruikt op de dvd? Je zou daarmee wellicht kunnen proberen de vobjes te converteren naar een videoformaat, en daar dan een nieuwe dvd van compileren :)
het is een film van de anarchy release.. ik weet niet of het je veel aanspreekt.

In ieder geval staan er deze files op de dvd:

VIDEO_TS.IFO
VIDEO_TS.BUP
VIDEO_TS.VOB
VTS_01_0.BUP
VTS_01_0.IFO
VTS_01_0.VOB
VTS_01_1.VOB
VTS_02_0.BUP
VTS_02_0.IFO
VTS_05_0.BUP
VTS_05_0.IFO

VTS_05_0 T/M 4.VOB

en deze volgends dvd decrypter unpatcheble:

VTS_02_0.BUP
&
VTS_02_0.IFO

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 20:53

Caveman

whahoehaha

Ok, 2 mogelijkheden; Met ifoedit kun je een nieuw ifo file maken. En met dvdrebuilder kun je eventueel fouten die in het menu ed. zitten proberen te repareren.
Ifoedit lijkt me de oplossing; alleen de vobs (alleen de film dus) copieren naar een aparte dir, ifoedit opstarten en create new ifo's kiezen, 1ste vob file kiezen en hij gaat opnieuw indexseren....

VIDEO_TS.IFO
VIDEO_TS.BUP
VIDEO_TS.VOB
VTS_01_0.BUP
VTS_01_0.IFO
VTS_01_0.VOB
VTS_01_1.VOB
VTS_02_0.BUP
VTS_02_0.IFO
VTS_05_0.BUP
VTS_05_0.IFO
dit lijken mij de menu files....als ze tenminste niet te groot zijn.
en deze lijken de film VTS_05_0 t/m 4.

[ Voor 54% gewijzigd door Caveman op 07-03-2005 09:30 ]

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Pagina: 1