Toon posts:

Probleem met .sub bestanden en windows media player 10.0

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heuj,

Het lukt me niet meer om ondertitels automatisch te krijgen bij het afspelen van avi bestanden. Ik heb ffdshow en vobsub geinstalleerd staan, de namen van.sub en avi bestand zijn gelijk en in dezelfde map, maar het wil maar niet lukken. Ik heb windows media player 10. Kan iemand me hier mee helpen? Thanks!

Thorfin

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Hoi thorfin,

Welkom op GoT. Hier op GoT hebben we de goede gewoonte om zelf eerst het een en ander te proberen alvorens een topic te openen.

Wat gebeurt er precies? Krijg je nog foutmeldingen?
Werken de ondertitels met een ander programma als bijvoorbeeld winamp wel?
Wat heb je hierover al kunnen vinden met de GoT search, Google en misschien op microsoft.com?
Heb je de laatste versie van wmp10?
Welke versie van Windows gebruik je?
Wat heb je na je zoekactie allemaal geprobeerd en wat lukte daar zoal niet aan?

Om de oplossing te vinden is het belangrijk dat je de informatie zo volledig mogelijk doorgeeft. Lees hierover Algemene gedragsregels (Netiquette) en Software Algemeen - Beleid eens door.

Ook al in Software Algemeen - FAQ gekeken of daar wellicht een oplossing in staat?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Ter verduidelijking

Wat gebeurt er precies? Krijg je nog foutmeldingen?
Het avi bestand speelt gewoon af, zonder ondertitels. Geen foutmelding

Werken de ondertitels met een ander programma als bijvoorbeeld winamp wel?
Nope, niks.

Wat heb je hierover al kunnen vinden met de GoT search, Google en misschien op microsoft.com?
Na zoeken kreeg ik niet echt een bevredigend antwoord, naast simpelweg "je moet ffdshow en vobsub installeren". Dat heb ik dan ook opnieuw gedaan, zonder succes.

Heb je de laatste versie van wmp10?
Versie: 10.00.00.3646

Welke versie van Windows gebruik je?
Windows XP

Wat heb je na je zoekactie allemaal geprobeerd en wat lukte daar zoal niet aan?
Enige wat ik gedaan had was simpelweg de codecs opnieuw installeren. Installeren ging voorspoedig, maar het werkt nog steeds niet. Help!

(Voor de goede orde, deze acties had ik al verricht voor het openen van dit topic)

Thanks

Thorfin

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik heb zon soort probleem ook wel ns gehad, en toen heb ik vobsub ge-uninstalled, en Kazaa-Lite codec pack er opnieuw opgezet, en verder niet met instellinge geprutst.

Toen was het probleem bij mij opgelost :)

Verwijderd

Topicstarter
Oke ik heb dat geprobeerd maar het lukt nog steeds niet...