Toon posts:

[JAVA] help file in Borland?

Pagina: 1
Acties:
  • 90 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
mijn vriendin moet voor haar opleiding in Borland in java programmeren alleen heeft ze nog iets nodig om die help file werkend te krijgen. Deze is nu nog leeg. Wie weet wat ik kan doen?

mvg,

Chris

edit:

ik ben nu de documentatie aan het downloaden, maar iemand legde mij uit dat je de jdk moet downloaden om de helpfile te laten werken??

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2005 14:56 ]

Verwijderd

Wat bedoel je precies? Moet ze zelf een helpfile samenstellen, of kan ze de helpfile van de IDE niet openen?

Overigens.. opleiding, programmeren.. en dan een help file niet werkend kunnen krijgen en je vriendje daarom maar vragen laten stellen?

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-05 23:44

alienfruit

the alien you never expected

Leeg? Je zou gewoon de help functionaliteit moeten hebben.
Overigens kan ze best ook een kunstopleiding doen hoor, ik kreeg bij interaction design ook structured programming in Java. :(

Ik zal wel even JBuilder 2005 downloaden en installeren, eens zien hoe het ook alweer zat :)

[ Voor 74% gewijzigd door alienfruit op 06-03-2005 14:48 ]

Verwijderd

volgens mij was er wel een aparte documents installer bij de downloads

Verwijderd

Topicstarter
ja de helpfile openen niet eentje zelf maken
als je op index of zoeken klikt isie helemaal leeg

het gaat om borland jbuilder foundation 2005 of X

"Overigens.. opleiding, programmeren.. en dan een help file niet werkend kunnen krijgen en je vriendje daarom maar vragen laten stellen?"

mijn vriendin is ziek en daarom reageer ik, ze studeert hogere informatica maar dat betekent (heb ik gemerkt) niet dat je precies weet hoe programma's werken of hoe windows werkt. Ze is vooral goed in wiskunde en gestructureerd denken. maar nu is ze dus ziek en probeer ik de help file werkend te krijgen mocht ze deze week weer naar school gaan kan ze gelijk aan de slag.

omdat ze buitenlandse is krijgt ze ook vaak alleen maar vervelende reacties als ze berichten plaatst op fora. dat terwijl ze al heel goed Nederlands spreekt terwijl ze hier nog maar vrij kort is.

maar ik denk dat het dus de aparte documentatie is die je erbij moet downloaden

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2005 15:07 ]

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-05 23:44

alienfruit

the alien you never expected

Hoe heeft ze JBuilder dan geinstalleerd, heeft ze geen Custom-installatie gedaan en daar "Documentation" uitgevinkt ofzo? Anders kun je altijd nog de documentatie downloaden:

http://info.borland.com/techpubs/jbuilder/ of
http://info.borland.com/downloads/jbuilder/addons.html

[ Voor 48% gewijzigd door alienfruit op 06-03-2005 16:02 ]

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-05 12:29

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Overigens horen installatie problemen e.d. in Software Algemeen en niet in Programming & Webscripting

Daarnaast zou de helpfile moeten werken als je een standaard installatie van JBuilder uitvoert :)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.