Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[PDA] Medion navigatie - Vlaggetje plaatsen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga binnen kort naar Filzmoos in oostenrijk. Nu staat dit niet op de standaard kaart. Geen punt je zoekt wat naar een kaart op het internet en zoom in. vervolgens zet je zo dicht mogelijk bij je bestemming een vlaggetje en klaar is kees.
Nu heb ik dat gedaan toen ik ergens op een locatie in Nederland moest zijn zonder dat ik echt een adres had. Dit is toen prima gelukt.
Echter nu in oostenrijk lukt het maar niet! Ik ga met mijn pda naar Salzburg en volg de A10. Vervolgens zoom ik in op de bocht waar ik ongeveer moet zijn en zie daar op mijn pda staan "Ast. Eben Im Pongau" dit staat dus wel op de kaart die er in zit! ik kan ook mijn vlaggetje hier plaatsen maar verder kan ik hem niet selecteren of opslaan ??????????
Heeft iemand hier ervaring mee?

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:15

Polycom

Poes van goud

Welke pda heb je?
Wat voor software?

Kan je het vlaggetje niet iets verder zetten of iets terug?

Verwijderd

Topicstarter
Gekocht bij Aldi voor 499 Euri

Medion MD40600
Spec's:
Intel Xscale 400 mhz
tft 65.536 kleuren
gewicht 125 gram
576 MB (64 intern 2x 256 MMC)

Voorgeinstaleerd:
Software:
Windows mobile 2003 met oa Exel, Word enz WMP9.0 Outlook2002
navigatie software (medion navigator) met Benelux en hoofdroutes Europa
extra op CD noord en zuid Duitsland

Carkit incl gps muis, cradle en tasje

3jaar garantie

Maar ik dacht dat ik dit geplaats had op een forum waar het alleen maar over deze pda en software ging.
Sorry voor de verwarring maar ja ik zit nog wel met mijn vraag.

• Den_S85
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:36
dat is volgens mij te wijten aan de software. de benelux is deur-tot-deur. de rest van europa is alleen hoofdwegen.

dit betekend dat je in de benelus verder kunt inzoomen in een stad of wijk en je echt tot voor de deur van een woning wordt afgezet. in de rest van europa is dit niet en kent de software alleen de hoofdwegen. hierdoor kun je alleen inzoomen tot bijvoorbeeld de autosnelweg E22 of de N38 om maar even wat te noemen. de sofware kent echter niet een klein straatje in salzburg, slechts de grote wegen.

hier kun je dus gewoon niets aan doen, helaas...

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

topictitle fix

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:55

NoTimeRemains

I know

Hoe zit het met bijvoorbeeld tom tom dan; als je daar Europe koopt is dat wel zon door-2-door versie of dat ook niet?

This is the Way.

• Den_S85
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:36
alleen benelux deur-tot-deur, rest is hoofdwegen.

er staat heel groot op de verpakkingen van die dingen "heel europa" maar in kleine lettertjes staat er vaak achterop de verpakking dat het alleen de hoofdwegen van europa zijn.

zelf heb ik in de auto een becker systeem, die doet heel europa echt deur-tot-deur. de prijs daarvan is echter ook een aantal malen hoger dan een tom tom en hij is niet portable. voor zover ik weet zijn al die partable dingen alleen hoofdwegen in europa.

Verwijderd

ViaMichelin die ik gebruik laat ook straatnamen in Europa zien...

Moet alleen thuis even kijken welke versie ik heb.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2005 12:05 ]

Pagina: 1