Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PW] Samsung Syncmaster 913N 19" (8ms)

Pagina: 1
Acties:

• Frank Reiber
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-09-2022
Ik zat zonet op pricewatch te kijken naar het populairste product van de categorie: Monitoren (LCD) oftewel de: Samsung Syncmaster 913N 19" (8ms), en ging naar de link voor extra product informatie.

Toen kreeg ik een duitse pagina: http://monitor.samsung.de...-AA7C1752DCB9&show=specs"

Is het niet beter om standaard een Nederlanse of Engelse pagina te kiezen? Want ik denk dat het aantal mensen op Tweakers die deze twee talen beter kennen toch een stuk groter is dan het Duits.

Misschien was er eerder alleen een Duitse pagina over dat product en later pas een Engelse (hoewel ik dat betwijfel) of Nederlandse pagina over dat product maar dan zou ik hem later alsnog vervangen.

Hier een Nederlanse versie: http://www.samsung.com/nl...onitors/slimline/913n.asp

Proud member of Los Alcoholicos
Real life goes before e-life -- Toppunt van arrogantie: En toen was er licht sprak ik God

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Aangepast :) . Een Nederlandse pagina is echter lang niet altijd beschikbaar op het moment dat het product in de PW gezet wordt en dan wordt dus uitgeweken naar een andere taal.

• Frank Reiber
Harm schreef op zondag 06 maart 2005 @ 14:18:
Aangepast :) . Een Nederlandse pagina is echter lang niet altijd beschikbaar op het moment dat het product in de PW gezet wordt en dan wordt dus uitgeweken naar een andere taal.
Maar is een Duitse pagina dan ook eerder dan een Engelse?

Real life goes before e-life -- Toppunt van arrogantie: En toen was er licht sprak ik God

• Harm
  • Niet online
Dat weet ik niet :P , maar als de Duitse pagina de eerste is die gevonden wordt, dan kan ik me voorstellen dat die URL ingevuld wordt.

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

In Duitsland zitten veel van de Europese importeurs en hoofdkantoren van fabrikanten van buiten de EU waardoor daar meestal eerder de productgegevens, van producten voor de EU, te vinden zijn dan op de global of Nederlandse site's. In een dergelijk geval wordt het product gekoppeld aan de Duitse site.

• Frank Reiber
Bij pagina's zou die niet in Nederlands of Engels zijn zou ik er dan een reminder aan hangen om later nog eens te kijken of die link vervangen kan worden.

Dat kan natuurlijk ook als er op de eerste link geen echt volledige informatie over dat product is te vinden.

• Harm
  • Niet online
Nah, daar ben ik het niet mee eens. IMHO is Duitse informatie altijd nog beter dan helemaal geen informatie en dus informatie later moeten toevoegen. Sowieso is een overzicht van technische data in het Duits niet veel anders dan een zelfde overzicht in het Nederlands of Engels, vanwege de vele afkortingen enzo.

• Frank Reiber
Harm schreef op zondag 06 maart 2005 @ 18:31:
Nah, daar ben ik het niet mee eens. IMHO is Duitse informatie altijd nog beter dan helemaal geen informatie en dus informatie later moeten toevoegen. Sowieso is een overzicht van technische data in het Duits niet veel anders dan een zelfde overzicht in het Nederlands of Engels, vanwege de vele afkortingen enzo.
Ik zeg ook niet helemaal geen informatie, ik bedoel alleen dat je die duitse link eraan plakt maar met een notitie erbij om er later nog eens naar te kijken. Want idd Duitse informatie is beter dan geen informatie

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

De informatie is, zoals Harm al zegt, ook in het Duits duidelijk genoeg. In het geval van jouw voorstel zou dat betekenen dat de Pricewatch Admins of de Frontpage Admins om de zoveel weken de 'gemerkte' producten moeten aflopen om te kijken of de fabrikanten hun site al hebben bijgewerkt. Aangezien een deel van de fabrikanten nog al laks zijn met het bijwerken van hun site's zou dit sinpelweg te veel tijd vergen van de Admins.

Wanneer jij of een andere user een betere productlink heeft gevonden kun je dit via het meldpunt aan ons doorgeven, waarop wij, na controle, de productlink zullen aanpassen. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Longbeard op 06-03-2005 19:28 ]

Pagina: 1