"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Beetje blur maken en dan, de kleur een beetje herstellen aan de linkerkant..

Gewoon met de Smudge tool werkt al heel aardig, op sommige plekken wat stukjes copy pasten om de pixels er toch in te houden ipv het te smooth te maken, etc.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
[ Voor 4% gewijzigd door Op.Lijntje op 06-03-2005 14:39 ]
Verwijderd

Als je gewoon zorgvuldig te werk gaat door ver in te zoomen en een goed stukje naast die lijn te selecteren met alt en dan met een niet al te grote brush over die kras heengaat, dan kan je denk ik best tot een mooi resultaat komen.
Succes in ieder geval!
Edit: Taro's manier werkt ook mooi zo te zien! En ik zie dat ik het jochie een kleine oogcorrectie heb gegeven, mijn excuus voor het slechte resultaat. Sue me zou ik zeggen
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2005 14:43 ]
Dit ziet er geweldig uit!Taro schreef op zondag 06 maart 2005 @ 14:35:
Ik heb het even snel geprobeerd:
[afbeelding]
Gewoon met de Smudge tool werkt al heel aardig, op sommige plekken wat stukjes copy pasten om de pixels er toch in te houden ipv het te smooth te maken, etc.
Hoe heet die smudge tool in het nederlands eigenlijk?
Geen idee, maar het is die vinger die onder de Blur tool zit.The Real Falcon schreef op zondag 06 maart 2005 @ 14:54:
[...]
Dit ziet er geweldig uit!
Hoe heet die smudge tool in het nederlands eigenlijk?
Edit: Shortcut is R
[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 06-03-2005 15:02 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Groetjes, FaceDown.
Mooi gedaan; mist wel details in het ruit nu.
Who wants to life forever anyway...
Heb ik expres gedaan.. ik wist niet of het een reflectie of een kras was.. echt mooi vond ik het niet dus..
Ik zou verder de foto omzetten in zwartwit en daarna eventueel in duotone, om de lichte verkleuringen en vlekken op de foto weg te werken.
[ Voor 21% gewijzigd door FaceDown op 06-03-2005 15:44 ]
Groetjes, FaceDown.
Maar kun je hem niet beter op een hogere resolutie inscannen? Dat geeft waarschijnlijk een veel beter resultaat.
Mag ik iedereen hier hartelijk bedanken voor de hulp en deze dank gaat ook uit van de familie. Heb verteld dat jullie me geholpen hebben!