toen ik vanochtend mn computer weer aanzette, en vervolgens radio 538 ging luisteren hoorde ik de liedjes die op de radio waren heel vaag. De melodie hoor je gewoon goed, maar als ze gaan zingen klinkt dat heel ver weg. Het rare is dat de stemmen op de radio zelf (dus reclame, of dat ze tegen elkaar gaan praten) wel goed klinken. Met mp3 tjes is dit het zelfde geval (melodie klinkt goed, stemmen weer ver weg).
Ik heb dit sinds vanochtend en heb nooit last van gehad
.
specs:
onboard geluidskaart (mobo = jetway P4XFBU)
us blaster 4.1 speakers
wat ik al gedaan heb:
speakers opnieuw aan de subwoofer gekoppeld. Draadjes gestript. en een schop tegen mn kast gegeven. Dat mocht ook niet helpen
Ik wist niet hoe ik op google of op GoT naar die probleem moest zoeken..
Ohja en nog iets. Toen die speakers het gewoon goed deden hoorde ik geen geluid van achter tijdens de liedjes. Tenzij ik mn oor tegen de speakers zette, dan hoorde je de instrumenten spelen. Is dit normaal?
Ik heb dit sinds vanochtend en heb nooit last van gehad
specs:
onboard geluidskaart (mobo = jetway P4XFBU)
us blaster 4.1 speakers
wat ik al gedaan heb:
speakers opnieuw aan de subwoofer gekoppeld. Draadjes gestript. en een schop tegen mn kast gegeven. Dat mocht ook niet helpen
Ik wist niet hoe ik op google of op GoT naar die probleem moest zoeken..
Ohja en nog iets. Toen die speakers het gewoon goed deden hoorde ik geen geluid van achter tijdens de liedjes. Tenzij ik mn oor tegen de speakers zette, dan hoorde je de instrumenten spelen. Is dit normaal?