AH mobiel sms naar het buitenland?

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Topicstarter
Van vodafone ben ik met ahmobiel overgestapt maar als ik sms kost het mij 10 eurocent, op de ah site staad er duidelijk dat dit 7.5 cent is en naar het buitenland 10 cent, de mensen waar ik naartoe sms zijn 100% zeker in nederland, hoe kan dit, op de ah site kon ik het niet vinden helaas, heeft iemand dit nog meer gehad?
ik woon overgens niet vlakbij de grens ofzo iets, en heb mijn netwerk op handmatig staan (dan telfort gekozen, dat is porfider van ah) heb hem overgens ook op automatisch gezet maar maakt geen verschil...

Bikemounts.nl opmaat gemaakte houders voor bikeradars, fietscomputers & tools. Perfect passend op JOUW fiets.

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
ze houden een vreemde rekenmethode op na, het staat in de kleine lettertjes.
de prijs van een sms is 10ct. Als je een prepaid kaart koopt krijg je bij het hoogste bedrag 25% extra beltegoed. Dat kan je dus als korting zien op de kosten (bijv. sms-kosten) een sms kost dan 0,10 -/- 0,025 (25%korting)= 0,075 -> 7,5 cent :)

• Op.Lijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03 11:22
Volgens mij zit dan in extra beltegoed dat je percentueel krijgt. Kost dus inderdaad 10 cent, maar je hebt er maar 7,5 voor betaald.

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Topicstarter
verrek je ik zie het,
Nu bij AH Mobiel SMS'en vanaf 7,5 cent per bericht

Met ingang van 9 juli 2004 SMS't u bij AH Mobiel binnen Nederland al vanaf 7,5 cent per SMS-bericht. Een prijsverlaging van maarliefst 60%! Hiermee biedt AH Mobiel u één van de scherpste SMS-tarieven van Nederland.

Hoe zit het met de 'vanaf' prijs van een SMS-bericht? Een SMS versturen kost bij AH Mobiel in basis 10 cent. Maar aangezien u bij AH Mobiel bij iedere opwaardeerkaart gratis beltegoed krijgt, daalt het SMS-tarief door dit gratis beltegoed.

Een rekenvoorbeeld: u koopt een opwaardeerkaart van 30 euro. Hierbij ontvangt u 10 euro gratis beltegoed. Met de 10 euro gratis beltegoed kunt u 100 SMS'en extra voor niets versturen. Voor uw totale beltegoed zou u dus 30 euro/0,10 cent per bericht = 300 SMS'en plus de 100 gratis SMS'en versturen. Bij elkaar dus 400 SMS'en voor een bedrag van 30 euro. Wat neerkomt op 7,5 cent per SMS.

Met hetzelfde rekensommetje zult u zien dat bij een opwaardeerkaart van 20 euro een SMS u slechts 8 cent zal kosten en wanneer u opwaardeert met een kaart van 10 euro, dan betaalt u 9 cent per SMS.

Is uw vraag hiermee beantwoord?
staad btw niet in kleine lettertjes in handleiding of ander papier werk dat je d'r bij krijgt...

-edit- had verkeerd gezocht... daarom vond ik niets

[ Voor 5% gewijzigd door GoldenSample op 06-03-2005 16:05 ]

Bikemounts.nl opmaat gemaakte houders voor bikeradars, fietscomputers & tools. Perfect passend op JOUW fiets.