Toon posts:

smc7004vbr router + @home

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een smc7004vbr v.2 router en een com21 een abbo bij @home en ik woon in den bosch ( dat is niet helemaal waar, maar daar staat alles )

1 nieuwe pc die nog nooit online is geweest en een ouwetje die ik van de week geformateerd heb
de router is nieuw en heeft dus nog nooit gewerkt

nu lukt het mij dus niet om de pc's online te krijgen. het gaat niet om een netwerk, maar alleen om met 2 pc's online te kunnen

ik krijg bij het instaleren van de software van de router de melding : you need to clone WAN's MAC adress only when youre ISP registered it.

als ik dan ok klik bij change MAC adress right now dan krijg ik na even wachten connection failed

wie helpt ????

• soganta
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:01
MAC adres hoeft niet ge-cloned te worden bij @Home, je moet wel bij Hostname dat cp123456-a invullen. Staat in dat @Home klappertje wat je in het begin hebt gekregen.

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-05 05:40

Brazza

Byte me!

offtopic:
Zou je niet eens een motorola modem aanvragen bij @home?

Het enige wat je hoeft te doen is dynamisch IP te zetten en je CC nummer in te vullen. Wellicht even kijken voor een firmware upgrade.

Verwijderd

Topicstarter
Brazza schreef op zondag 06 maart 2005 @ 13:02:
offtopic:
Zou je niet eens een motorola modem aanvragen bij @home?

Het enige wat je hoeft te doen is dynamisch IP te zetten en je CC nummer in te vullen. Wellicht even kijken voor een firmware upgrade.
kan ik dat zomaar aanvragen ?

euh
ik ben een tikkie aan de blonde kant, zou je dat ip en cc even uit willen leggen ?
ik weet wel wat een ip is hoe ik die kan release en renwen, maar euh

:D

Verwijderd

Topicstarter
o en euh
biede pc's zijn dus "leeg" moet ik eerst @home weer instaleren dan ?

*bij wanadoo hoeft dat namelijk niet vandaar de vraag*

Verwijderd

Topicstarter
ja dus !

dank allen !
Pagina: 1