Toon posts:

[Fruityloops] Hoe zang opnemen binnen mix? *

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hallo
ik werk al een tijdje met fruityloops producer editie.
ik kan al aardig beats maken maar nu vragen steeds meer mensen mij of ze bij mij een rap kunnen opnemen.
een vriend van me heeft al een microfoon.
maar hoe kan ik het best zang onder mijn beat zetten.
kan dit met fruityloops?of moet ik iets anders kopen
en als het met fruityloops kan hoe dan.

groet paul

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Welkom op GoT :) Op dit forum is er al wat informatie te vinden die je vraag wellicht beantwoord; kijk bijvoorbeeld hier eens tussen :) Verder pas ik je topictitel nog even aan; het is de bedoeling dat deze enigsinds je vraag samenvat; en dat doet hij momenteel niet echt :) Kun je hier in het vervolg zelf op letten?

muziek maken > [Fruityloops] Hoe zang opnemen binnen mix? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
ik zal hier voortaan op letten
post hier voor het eerst.
alleen de vraag die ik stelde staat er niet tussen heb hem niet gevonden |:(

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Directe antwoorden op je ietswat onduidelijke vraag staan er inderdaad niet tussen; maar dit topic lijkt mij toch erg nuttig voor jou: [rml][ Muziek] Eigen producties[/rml]; zie voor nuttige informatie bijvoorbeeld ook Akoetische, Electrische en Bas Gitaar+Zang Opnemen

Het zijn geen hapklare brokken maar dat is voor je vraag ook niet mogelijk. Lees bovenstaande topics eens door en orienteer je op de materie; dan moet je er uit kunnen komen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate