Hallo mede gamers en tweakers..
Ik ben een tijdje uit de hardware gestapt en heb niet alle ontwikkelingen gevolgd. Alle informatie die jullie mij kunnen verschaffen wordt zeer op prijs gesteld.
Ik heb een systeem samengesteld bij http://www.euromaxi.nl/. De winkel is niet van belang maar daar kunnen jullie de specificaties bekijken. Ik wil graag bij 1 winkel alles bestellen.
Het gaat om het volgende systeem:
Asus A8N-SLI Deluxe, nForce4 SLI S939 [ 3jr ]
Amd Athlon 64 3000+ box 640kb S939 Winchester [ 3jr ]
Sparkle Nvidia GeForce 6600 128MB TV/DVI/HDTV [ 1jr ]
GEIL Value 512MB PC3200 400mhz Blue aluminium heat spreader [ 2jr ]
X-GEAR Black Devil 400w C888K €59.00
2x Maxtor 120Gb Diamond-Max 9 7200RPM U150 8MB
Totaal:€ 707.80
Ik mis alleen nog de cpu koeling en misschien een kast koeling.
Mijn vraag is of deze combo met name gezien het speciale moederbord ook compatibel is met elkaar. Heb ik de juiste hardware bij elkaar gezocht of maak ik hier nu een enorme fout.
Het geheugen bijvoorbeeld. Tegenwoordig heb je ddr400 geheugen. Staat die 400 voor 400 mhz? is mijn gekozen geheugen PC32 400mhz dus de juiste keuze?
Is sparkle een goed merk voor videokaarten? Iemand misschien ervaring met deze kaart? Is deze ook compatible met het moederbord? Ik heb vroeger nog wel eens problemen gehad met asus kaarten op abit mobo's nl.
Kortom tips, hints afkraking, opbouwende kritiek graag.
Mijn dank is groot voor al uw reacties
Ik ben een tijdje uit de hardware gestapt en heb niet alle ontwikkelingen gevolgd. Alle informatie die jullie mij kunnen verschaffen wordt zeer op prijs gesteld.
Ik heb een systeem samengesteld bij http://www.euromaxi.nl/. De winkel is niet van belang maar daar kunnen jullie de specificaties bekijken. Ik wil graag bij 1 winkel alles bestellen.
Het gaat om het volgende systeem:
Asus A8N-SLI Deluxe, nForce4 SLI S939 [ 3jr ]
Amd Athlon 64 3000+ box 640kb S939 Winchester [ 3jr ]
Sparkle Nvidia GeForce 6600 128MB TV/DVI/HDTV [ 1jr ]
GEIL Value 512MB PC3200 400mhz Blue aluminium heat spreader [ 2jr ]
X-GEAR Black Devil 400w C888K €59.00
2x Maxtor 120Gb Diamond-Max 9 7200RPM U150 8MB
Totaal:€ 707.80
Ik mis alleen nog de cpu koeling en misschien een kast koeling.
Mijn vraag is of deze combo met name gezien het speciale moederbord ook compatibel is met elkaar. Heb ik de juiste hardware bij elkaar gezocht of maak ik hier nu een enorme fout.
Het geheugen bijvoorbeeld. Tegenwoordig heb je ddr400 geheugen. Staat die 400 voor 400 mhz? is mijn gekozen geheugen PC32 400mhz dus de juiste keuze?
Is sparkle een goed merk voor videokaarten? Iemand misschien ervaring met deze kaart? Is deze ook compatible met het moederbord? Ik heb vroeger nog wel eens problemen gehad met asus kaarten op abit mobo's nl.
Kortom tips, hints afkraking, opbouwende kritiek graag.
Mijn dank is groot voor al uw reacties
De te fabula naratur