Logitech Cordless Desktop Optical toetsenbord doet raar

Pagina: 1
Acties:

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb sinds 2 weken een raar probleem. Het toetsenbord reageert gewoon niet (lees: maakt geen verbinding) (nadat ik verschillende 16 batterijen in verschillende combinaties heb uitgeprobeerd die net opgeladen zijn en het wel doen in de muis/telefoon) of flipt helemaal. Met flippen bedoel ik: een willekeurige toets blijft vastzitten. Het is nooit hetzelfde en als ik op deze toets druk, stopt het niet. Ook komt heel vaak het iNav menu tevoor schijn (dit krijg je als je op de scrollwiel op het toetsenbord drukt) of Outlook Express start gewoon achter elkaar op. Kortom, als het toetsenbord flipt, kan ik helemaal niets doen. Het komt heel onregelmatig voor. Zo heb ik de laatste 2 dagen zonder problemen de hele dag kunnen werken en daarvoor juist helemaal niet. Ook als het toetsenbord flipt en ik kantel het of draai het om, stopt het soms. Met de muis heb ik helemaal geen problemen dus de ontvanger valt neem ik aan af. Ik heb de kabel gecheckt en die ziet er goed uit.

Het is al 3 jaar geleden dat ik de toetsenbord heb gekocht en ik kom liever ook niet terug bij die winkel aangezien ze daar niet zo helpvaardig zijn.

Ik heb verder geen spyware/virussen aan boord (Hijack This bijna leeg & AVG geeft niets aan :)) en ook de iTouch software herinstalleren werkt niet. Naar mijn weten is het toetsenbord omdat ik het al heb schoon gemaakt voordat de problemen er waren. Maar er zat minimaal een week tussen de schoonmaak en de problemen dus daar kan het ook niet aan liggen. Ik dacht eerst aanvankelijk aan mijn draadloze hoofdtelefoon maar ik kan op de zender 3 verschillende frequenties instellen (A, B of C) en ik krijg op alle 3 frequenties dezelfde problemen.

Ik heb geen idee wat ik moet doen. Dit toetsenbord bevalt me wel (als hij het goed doet) en het blijft onnodig geld verspillen om een nieuw toetsenbord te kopen als deze nog te maken valt. (het was een duur toetsenbord)

offtopic:
Wel, de toetsenbord flipte tenminste niet tijdens het typen van dit bericht _/-\o_