---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Daarnaast ben ik van mening dat mensen die met dat soort oude browsers surfen toch wel gewent zijn aan het feit dat vele websites het in hun browser niet zo lekker doen; dat geldt zeker voor versie 4 browsers...
IE5.0 is een duidelijke zaak, hoewel ik wel probeer om bij bugmeldingen daar iets aan te doen.
Voor andere oude browserversies (mozilla, safari, konqueror etcetera) is het allemaal wat lastiger omdat ik niet precies weet vanaf welke versies de layout problemen begint te vertonen. Dat is ook ondoenlijk om allemaal te gaan testen...
[ Voor 35% gewijzigd door crisp op 06-03-2005 12:03 ]
Intentionally left blank
Over het niet zeker zijn van functionele en foutieve browserintepretaties: is het onlogisch om het lijstje dat reeds in de med staat als whitelist neer te zetten? De overige browsers krijgen dan de waarschuwing gepresenteerd
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Een stapje verder is dat soort browsers weigeren.. Ik heb daar af en toe met firefox nog steeds last van, aangezien sommige hersendode devvers denken dat IE||Netscape > firefox en hem daarom weigeren
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Verschil is dat deze site wel op alle recente browsers werkt; verder heb ik het absoluut niet over weigeren; maar wel over het weergeven van een waarschuwing dat er mogelijke onbedoelde effecten op kunnen treden. Hier is toch niets op tegen?moto-moi schreef op zondag 06 maart 2005 @ 14:02:
Nee zeg
Een stapje verder is dat soort browsers weigeren.. Ik heb daar af en toe met firefox nog steeds last van, aangezien sommige hersendode devvers denken dat IE||Netscape > firefox en hem daarom weigeren
---
Mjah, probleem is dat we niet elke recente browsers kennenSpider.007 schreef op zondag 06 maart 2005 @ 14:04:
Verschil is dat deze site wel op alle recente browsers werkt; verder heb ik het absoluut niet over weigeren; maar wel over het weergeven van een waarschuwing dat er mogelijke onbedoelde effecten op kunnen treden. Hier is toch niets op tegen?
En het lijkt mij nogal storend om een stomme mededeling te krijgen in mijn onbekende browser, die nergens op blijkt te slaan, omdat de site gewoon goed werkt in mijn onbekende browser
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
IE4, IE5.0 en NS4 kan je nog wel redelijk herkennen zonder met andere browsers in de problemen te komen, maar voor andere meer exotische browsers is het nagenoeg ondoenlijk...
Intentionally left blank
Als je hierop matched (en niet de zooi die erachter komt zoals patchlevels) moet er toch een goede whitelist samen te stellen zijn? Of zou je dit liever implementeren dmv een blacklist? Of liever helemaal nietMozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98)
---
Toch ben ik van mening dat je beter helemaal niets kan doen. Mensen merken vanzelf wel dat dingen niet werken, maar dat zullen ze waarschijnlijk op andere sites dan ook wel merken. Die paar topics daarover in BUG kan ik nog wel aan hoor
Intentionally left blank
Op die manier is het niet al te hinderlijk, en geef je de gebruikers toch iets mee
Ok, het was ook slechts een suggestiecrisp schreef op zondag 06 maart 2005 @ 15:47:
[...]
Toch ben ik van mening dat je beter helemaal niets kan doen. Mensen merken vanzelf wel dat dingen niet werken, maar dat zullen ze waarschijnlijk op andere sites dan ook wel merken. Die paar topics daarover in BUG kan ik nog wel aan hoor
---
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()