Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Waar kant en klare media center te koop?

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

Topicstarter
Binnenkort een aardige bedragje te besteden aan een TV/Media Center.

Laatst las ik dat Dell, HP en Microsoft gingen strijden om de PC in de woonkamer... met een media center die TV kijken, TV opnemen, DVD afspelen, MP3 Afspelen, Internet op TV en weet ik nog meer... maar ik zie nix op hun sites.

Ik wil geen "gewone PC" in woonkamer zetten, die maken me teveel lawaai en software is veel te buggy....

waar kan i khet beste zoeken?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Zerveza schreef op zondag 06 maart 2005 @ 11:16:
Binnenkort een aardige bedragje te besteden aan een TV/Media Center.

waar kan i khet beste zoeken?
Op www.google.nl :Y)
een van de eerste hits levert gelijk al wat op.

Hoe kom je er trouwens bij dat dit een gadget is?

[ Voor 8% gewijzigd door RoD op 06-03-2005 11:20 ]

• Dericteur
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-11 14:05
op mijn werk heb ik verschillende modellen staan (mediamarkt amsterdam arena), waaronder HP, Fujitsu Siemens en Q-Motion

• Obliterator
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-11 23:27
Gewone PC winkels hebben er vaak ook een zo staan. Bijvoorbeeld Paradigit of Mycom

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Obliterator schreef op zondag 06 maart 2005 @ 11:24:
Gewone PC winkels hebben er vaak ook een zo staan. Bijvoorbeeld Paradigit of Mycom
precies, de mycom in Nijmegen heeft er bijvoorbeeld 1 in de winkel staan die volledig werkend te zien is. Best leuk ding moet ik zeggen (maar voor mij zelf niet echt interessant).

• mystic
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

mystic

beep beep

ik werk bij Office Centre, en zelfs daar staan ze :) 3 hp systemen en 2 Fujitsu siemensen :) de hp's zijn iig duidelijk stiller en beter naar mijn mening, degenlijker :)

en echt buggy is het niet volgens mij. ik heb in 2 maanden tijd 1 vastloper gehad, en dat was meer mijn fout :p

One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Kant en klare media center pc's horen niet in GT maar in Complete Systemen & Laptops
Dus daar kan je zoeken, verder op de sites van de fabrikanten die je al noemt, op sites van pc-zaken en bij de computerzaak om de hoek/in de stad want overal worden media center pc's aangeboden.
Het is handig om je eerst even te oriënteren voordat je zomaar een vraag stelt :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.