Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag een beetje een impuls-aankoop gedaan, en een 4GB USB harddiskje gekocht:
Afbeeldingslocatie: http://www.mycom.nl/f2/images/products/78959mcl.jpg
In feite is dat gewoon een BTC Z-40 maar dan met een MyCom merkje, maar dat maakt niet uit.
Prachtig dingetje, kleiner dan een Zippo aansteker, iets om zonder problemen standaard in je broekzak te hebben, en Windows XP en 2000, Mandrake Linux en m'n Asus WL-500g herkenden 'm meteen als mass storage device.

Alleen m'n PDA (Asus A730W) ziet 'm niet. Ja, USB host kabel gebruikt, en USB host enabled. Ik vermoed dat de PDA niet genoeg stroom kan leveren aan 't harddiskje, behalve om het "yep, ik ben er" lampje aan te zetten.

Maar al met al een heel fraai apparaatje, en ik had er hier nog geen melding van gezien. Dus bij deze. :)

Verwijderd

Grappig dingetje,,,

wat koste hij nou uiteindelijk? en mjah dat de pda het niet aan is pech hebben :P

• hellrazor
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-11 13:54
€ 139,95 8)7

Verwijderd

Topicstarter
Z'n kleine broertje, met 2.2GB schijfje, hebben ze nu in de aanbieding voor 69,95, da's goedkoper dan de meeste 1GB flash USB sticks...

Ik ben er ondertussen trouwens wel achter dat 't ding erg warm wordt wanneer 'ie langere tijd intensief gebruikt wordt. Na een uurtje stresstesten (in een batch 200 MP3-tjes heen en weer copieren) was 't net een klein radiatortje. :)
Maar ja, daar moet 'ie dan maar tegenkunnen, denk ik.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2005 12:31 ]