Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[F-Secure] Geen updates?

Pagina: 1
Acties:
  • 197 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BonzO
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-10 20:31
Ik heb sinds kort F-Secure Internet Security, hij bevalt me goed alleen ik zit met één "probleem".

Ik heb dus automatische updates aangezet, hij controleert nu netjes om een bepaalde tijd... alleen nu kreeg ik laatst een bericht dat mijn virusdefenities veroudert waren. Ik de logs gecontroleerd, hij geeft nu bij elke controle nu dus gewoon "Geslaagd", maar mijn defenities zijn toch verouderd. Hij heeft voor het laatst iets geïnstalleerd op de 22 februari, dat is een dag nadat ik de scanner had geïnstalleerd.

Heeft iemand een idee wat dit kan zijn? Of is f-secure gewoon traag met defenities (wat me sterk lijkt)

edit: Net ff op de site van F-secure gekeken, maar daar staat dat de laatste defenities 4 maart zijn uitgebracht, maar hij pakt ze niet bij de autoupdater van f-secure...

[ Voor 15% gewijzigd door BonzO op 06-03-2005 00:10 ]

• 0xDEADBEEF
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Krijg je ook geen updates als je:

• F-Secure un- en reload ?

of

• De service stopt+start; of restart ?

Het kan namelijk wel even duren voordat de engine de updates heeft verwerkt :)

"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg

• Soyuz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-11 22:47
Geen problemen met de updates hier... Heb je al geprobeerd een "repair" installatie van F-Secure te draaien?

• BonzO
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-10 20:31
0xDEADBEEF schreef op zondag 06 maart 2005 @ 16:50:
Krijg je ook geen updates als je:

• F-Secure un- en reload ?

of

• De service stopt+start; of restart ?

Het kan namelijk wel even duren voordat de engine de updates heeft verwerkt :)
Un- reload heb ik al vrij vaak geprobeerd, werkt niet. Verder heb ik net alle services gestopt en gestart maar dat werkt ook niet.

Er staat wel een service bij waarbij staat dat hij gestart wordt alleen dat doet hij dus niet. Ik kan hem ook niet zelf stoppen of starten, die service heet: F-Secure HTTP-Server.
StyleWarz schreef op zondag 06 maart 2005 @ 17:20:
Geen problemen met de updates hier... Heb je al geprobeerd een "repair" installatie van F-Secure te draaien?
Repairen ga ik nu ff proberen... misschien helpt dat ook die service te starten.

edit: Ik heb 'm "gerepareerd" en hij heeft 'm tijdens de installatie gewoon weer geupdate :) . Nu is het alleen afwachten of hij hem bij de volgende autoupdate wel gewoon ook weer update.

[ Voor 10% gewijzigd door BonzO op 06-03-2005 20:53 ]

• InFrA-WiZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-06 14:02

InFrA-WiZ

Huh wat?

Welke updatemogelijkheid heb je aanstaan? (onder geavanceerd -> automatische updates)
Als je hem op vriendelijk protocol zet zou hij het moeten doen

personal life-id: XZj5GaeWqCr9jOg1Tm1I7ZJajQ8Ari

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
Heb je al een (permanente) oplossing gevonden Bonzo ?

Ik heb namelijk exact hetzelfde probleem. De eerste paar updates net na de installatie gingen perfect... ( Nu krijg ik echter een melding dat virusdefinities ouder zijn dan 7 dagen ). Een oplossing is om aan te geven dat hij pas na bijv. 30 dagen mag waarschuwen, maar dat wil ik eigenlijk niet.

Ik wil gewoon updaten |:( .

Edit: F-Secure maar ff gemaild. Wachten op reactie :Z

[ Voor 11% gewijzigd door StarWolfer op 15-03-2005 09:22 ]

• fmb
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:44

fmb

StarWolf schreef op maandag 14 maart 2005 @ 10:59:
Heb je al een (permanente) oplossing gevonden Bonzo ?
Iemand al iets leuks bedacht?
Heeft de repair installatie geholpen?

Ik heb sinds twee weken ook opeens dit probleem. Het ging al maanden goed. Ik moet nu handmatig updaten door fsupdate.exe te downloaden, dat kan hier.

WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.

Pagina: 1