Not all chemicals are bad. Without hydrogen or oxygen, for example, there would be no way to make water, a vital ingredient in beer.
Verwijderd
ik heb zelf geen ervaring met ASP maar in andere talen zou ik dit oplossen door de inhoud van een folder in een array te zetten en die vervolgens te sorteren mbv een alghorithme.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2005 00:08 ]
Dat is inderdaad de enige oplossing nog als het echt niet met het FileSystemObject kan. Op MSDN kan ik het in ieder geval niet vinden. Maar goed, misschien weet iemand toevallig dat het wel kan.
Not all chemicals are bad. Without hydrogen or oxygen, for example, there would be no way to make water, a vital ingredient in beer.
Als je de SDK erop naleest dan zie je dat FSO alleen een collection teruggeeft waarin de bestanden staan... Je kunt die collection in een Array of een disconnected ADO recordset pompen welke dan via serverside JScript / ADO methods is te sorteren...
Op zoek naar een baan als Coldfusion webdeveloper? Mail me!
Mooi vervelend. Nou ja dan zit er niets anders op. Bedankt.
Pagina: 1