Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Signature aanpasbaar per posting

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Topicstarter
Zou het niet handig zijn als je in een posting ook je Signature zou kunnen veranderen indien gewenst? Dus zodat je verschillende sigs kan hebben naar gelang het onderwerp dat besproken wordt? Welicht zelf met verschillende predefined sigs die in de edit via een dropdown beschikbaar zijn?
Lijkt mij wel erg handig aangezien in een webdesign topic info over mijn moederbord of cpu minder relevant is dan bijvoorbeeld mijn favorieten webdesign programmatuur bijvoorbeeld.

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

De signature wordt atm bij je profile-gegevens opgeslagen. En met alleen de reden dat het "af en toe handig" is, gaat dat niet zomaar ineens bij elke posting opgeslagen worden. Wmb zelfs niet een drop-down met keuze uit een aantal.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:38

crisp

Devver

Pixelated

agrees met ACM :)

Je signature is onderdeel van je personificatie op het gehele forum en niet slechts op een deel van het forum. Daarbij: whoever reads those things? Het gaat in 1e instantie om hetgeen je post, da's ook de reden dat de signature bewust minder opvallend is.

kortom: denied ;)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.