Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[MP3 speler]Supportplus 1GB MP3-soorteerprobleem

Pagina: 1
Acties:

• caipirinha
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

caipirinha

The boy from brazil

Topicstarter
Ik heb recent een supportplus 1GB mp3 speler aangeschaft (cheap bij de kijkshop).
Probleem is dat ik op geen enkele wijze de mp3´s in de volgorde die ik wil afgespeeld krijg.

MP3 tags met tracknummers werkt niet. Files nummeren zodat e.e.a. in alfabetische volgorde wordt gezet werkt niet. MP3´s in directories lost het probleem gedeeltelijk op maar per directory
is er nog steeds een soort random volgorde. Ik denk dat de processor van de speler de entries in de FAT tabel van de flash disk direct leest en die volgorde gebruikt. Windows bepaalt de schrijfvolgorde bij het kopieren dus da´s pech.

Zijn er meer mensen met dit probleem en is er een oplossing ?
Wie weet een goede directorysort die direct naar de fat schrijft en ook onder win2000 werkt, zou wel eens een oplossing kunnen zijn. Heb het probleem ook bij de supportlijn van supportplus gedeponeerd maar heb nog geen antwoord. (best een leuk spelertje voor het geld overigens)

No self-respecting engineer should have to close a game to run a circuit simulation.

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
1 voor 1 er heen kopieren eens proberen? :)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Schijf indexeren?

Of is dat ding niet UMS?

[ Voor 46% gewijzigd door RoD op 05-03-2005 23:23 ]

• caipirinha
  • Niet online

caipirinha

The boy from brazil

Topicstarter
SaURoN schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 23:06:
1 voor 1 er heen kopieren eens proberen? :)
Al geprobeerd, werkt niet. Vroegah had je pctools om dit soort ongein te kunnen uithalen.
O ja en een upgrade naar de laatste firmware helpt ook niet.
Indexeren kan niet bij dit schijfje.
Bedankt voor de hulp maar ik was al bang dat dit niet simpel op te lossen was.

No self-respecting engineer should have to close a game to run a circuit simulation.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dan denk ik dat het (op een normale manier) niet kan.
Neem aan dat er geen firmware upgrades zijn voor zon El Cheapo dingetje? :P
Of misschien ns op de website kijken van dat merk?

[ Voor 3% gewijzigd door RoD op 06-03-2005 00:39 ]

• caipirinha
  • Niet online

caipirinha

The boy from brazil

Topicstarter
Een laatste poging met lfnsort onder win98 werkte ook niet en een firmware upgrade was er wel maar loste dit probleem niet op. Maar goed 99 euro voor 1 GB en nog een redelijk geluid ook is geen reden tot zeuren. Misschien dat de supportafdeling van supportplus nog een idee heeft maar ik vrees het ergste.

• caipirinha
  • Niet online

caipirinha

The boy from brazil

Topicstarter
Ik ben er uit, voor degenen die ook met dit probleem worstelen hierbij na een middagje gekut, althans een gedeeltelijke, oplossing.

Nummer de filenamen, bijvoorbeeld 01song-a.mp3, 02song-b.mp3 etc. De boel wordt dan netjes in volgorde afgespeeld. Het spelertje leest blijkbaar geen tracknummers uit de mp3 header en ook lange filenames worden niet gelezen alleen de eerste 8 karakters, dus een trackname song-a-album-b-artiest-01.mp3 werkt niet. De songname wordt wel weer uit de header gehaald.

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:27
Dit ding is overigens dezelfde als een heleboel andere 'goedkope' mp3spelers (Blokker etc) met een ander naampje erop. Zelf had ik dit probleem ook. De enige oplossing is mappen maken (001, 002, 003, etc) en in iedere map 1 mp3tje zetten. Dan gaat het wel op volgorde. Anders kan het gewoon _absoluut_ niet. Ik ben er tureluurs van geworden en heb hem maar teruggebracht.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Pagina: 1