Toon posts:

[NT] Vervangen NT door Win98

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Probeer Windows NT verwijderen en te vervangen door Windows98. Dit lukt niet. Heb C schijf geformatteerd, maar bij setup van 98 geeft ie aan dit niet te kunnen installeren. Iemand een idee?

Verwijderd

Wat is de reden waarom ie niet kan installeren?

• hessel
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-11-2024
Hoe groot is je paritietie... Mogelijk heb je hem te groot gemaakt waar door w98 er niets meer mee kan.

(graag ff wat handelingen vermelden die je hebt gedaan voor ons is het nu ook raden. Ook ff hd groote vermelden)

[ Voor 37% gewijzigd door hessel op 05-03-2005 22:32 ]

Grutte Pier fansels

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-04 21:50
al de partitie verwijdert?

• Atomius
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-04 20:15
Misschien staat je partitie nog steeds in NTFS? Win98 heeft FAT32 nodig. Probeer met FDISK "een niet-DOS partitie" te verwijderen.

[ Voor 6% gewijzigd door Atomius op 05-03-2005 22:36 . Reden: Ikke eerder :P ]

Verwijderd

Wat zegt windows 98 precies?

Het lijkt me eerder dat je probleem zit in het feit dat het nu een NTFS geformatteerde partitie is, iets wat windows 98 niet ondersteund.

Welke versie van windows 98 probeer je te installeren?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Het idee dat ik heb is dat als je je eventjes verdiept in de essentieele verschillen tussen NT en 98 je er zo uit bent waarom het niet installeert :)

Hier op GoT proberen we dat namelijk altijd eerst zelf uit te vogelen. FAT32 en NTFS is een wereld van verschil. Lees ook Windows Operating Systems - Policy en Algemene gedragsregels (Netiquette) eens goed door.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.