[muis + tobo] Set met kleine ontvanger

Pagina: 1
Acties:

• -Mous-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-02 09:40
Laatst heb ik mijn PC ietwat verschoven, want dan staat hij wat minder in de weg. Maar nu red mijn muis kabel het niet meer lekker naar mijn pc. Resultaat: mijn muis ligt een beetje ver weg.

Nu zijn daar 2 oplossingen voor:

1. Verlengkabel.

2. Draadloos setje aanschaffen.

Aangezien mijn muis en toetsenbord alweer aardig beginnen te slijten wil ik een nieuwe (draadloze) set kopen. Het probleem met die mooie draadloze Logitech setjes van tegenwoordig is de ontvanger. Die zorgt er namelijk voor dat je wederom een aantal draden weg moet gaan werken. Draadloos noemen ze dat. :P

Nu luidt mijn vraag: Zijn er ook setjes te krijgen met een kleine ontvanger? Bijvoorbeeld van USB-stick formaat. Dat zou ik namelijk een veel nettere oplossing vinden.

Bij de meeste setjes wordt ook niet aangegeven wat voor ontvanger er bij zit. Vandaar dat ik het hier vraag.

De enigste set die ik heb kunnen vinden is de Optical Desktop Elite for Bluetooth van Microsoft, maar die weer erg prijzig.

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-02 22:10

Piggen

Lekker bakkie

Ik denk dat bijna elke desktopset met een muis zonder ingebouwde accu al geschikt is. Aangezien bij dat soort sets altijd de ontvanger en oplader in hetzelfde apparaat zitten, waardoor de ontvanger nogal fors is (bij Logitech in ieder geval).

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:04

breinonline

Are you afraid to be known?

Bij de draadloze muizen (niet de desktopsets) van Logitech zit tegenwoordig een USB ontvanger van een centimeter of 4 grootte. Das is dus precies wat je zoekt. Voor zover mij bekend zitten er bij de desktopsets nog altijd iets grotere ontvangers. Let wel dat je bereik tussen de 2 en 3 meter zal zijn. Vaak kan je hem gewoon achter je computer laten liggen en werkt alles gewoon naar behoren.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-02 18:30

NoTimeRemains

I know

die dinovo voor laptops... die heeft zo'n kleine ontvanger

[ Voor 8% gewijzigd door NoTimeRemains op 06-03-2005 22:32 ]

This is the Way.