Toon posts:

[XP] Kan FotoCD gebrand op ME-machine niet lezen? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie helpt mij met het oplossen van het volgende probleem:

Mijn laptop (XP) kan een CD-rom met daarop vakantiefoto's niet meer lezen die ik op mijn oude pc onder Windows-Millennium editie heb gebrand. Het enige wat ik te zien krijg is de melding dat het station cd/dvd niet toegankelijk is. Deze melding krijg ik alleen bij deze CD die onder Windows-Millennium is gebrand. Andere cd/dvd werken prima.

Iemand enig idee wat het kan zijn?

Verwijderd

Is de brander in de ME machine in orde?

Verwijderd

Het zou goed kunnen dat precies die CD gewoon mislukt is (vanwege de melding dat er geen CD aanwezig is), en werkt die CD wel op de pc waar de brander in zit? Zo nee, dan moet je het met een ander brandprogramma of een andere brander proberen.

Verwijderd

Topicstarter
Deze CD-rom werkt prima op de oude machine (win-mil. editie). Dat maakt het dus alleen maar vreemder, brander en cd-station in beide pc's doen het verder ook prima. Zelfs een benadering van het cd\dvd station met de cd-rom erin, via het oude vertrouwde DOS schermpje werkt niet op de laptop.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2005 22:47 ]

Verwijderd

Topicstarter
Probleem is opgelost. Met het programma Isobuster kan ik in ieder geval de cd-rom uitlezen en veiligstellen.

Ciao.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Hmm; dit heeft sowieso niets met SA te maken; verder pas ik je topictitel nog even aan :)

Probleem lezen foto CD-rom gebrand onder Windows-Millennium. > [b][XP] Kan FotoCD gebrand op ME-machine niet lezen? *
SA > WOS

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1