Ik heb nog geen week geleden de Logitech X530 gekocht, de eerste twee dagen nergens last van gehad, maar nu begint ie heel vervelend te doen. ( geluidskaart: Creative SB Live, welke kan ik nergens vinden)
Zo heb ik nu onder meer een Duitse en Spaanse radiozender die over mijn boxen uitgezonden wordt. Soms heel duidelijk hoorbaar dan weer heel zachtjes. Het probleem dat hierbij kwam is dat ik niet meer tussen een spel, als World of Warcraft, en windows kan switchen, omdat ik dan een ruis krijg.
Ook komen er allemaal rare geluiden uit mijn boxen, als kleine knalletjes, maar soms ook redelij k harde..
Ik heb het volgende op advies van een vriend geprobeerd:
- Verplaatsen van de handset van de telefoon
- Verplaatsen van de subwoofer
Dit heeft maar een minuut of twee mogen werken, waarna het probleem weer terug was.
Heeft iemand misschien een oplossing voor mijn probleem??
Zo heb ik nu onder meer een Duitse en Spaanse radiozender die over mijn boxen uitgezonden wordt. Soms heel duidelijk hoorbaar dan weer heel zachtjes. Het probleem dat hierbij kwam is dat ik niet meer tussen een spel, als World of Warcraft, en windows kan switchen, omdat ik dan een ruis krijg.
Ook komen er allemaal rare geluiden uit mijn boxen, als kleine knalletjes, maar soms ook redelij k harde..
Ik heb het volgende op advies van een vriend geprobeerd:
- Verplaatsen van de handset van de telefoon
- Verplaatsen van de subwoofer
Dit heeft maar een minuut of twee mogen werken, waarna het probleem weer terug was.
Heeft iemand misschien een oplossing voor mijn probleem??