[IE] Berichten op GoT staan door elkaar? *

Pagina: 1
Acties:

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Topicstarter
Zoals hier te zien is, lopen de users en reply's door elkaar heen.
Weet iemand waardoor dit komt, en beter hoe dit aan te passen valt.
Of het in me Got settings zit weet ik niet, het is namelijk niet mogelijk om de default settings terug te zetten.
Om nu gelijk W2k opnieuw te installeren, daar voel ik niet zoveel voor.

edit:

Wist niet zeker of dit topic hier wel hoort, maar sorry alvast :)

[ Voor 12% gewijzigd door Diamon op 05-03-2005 21:25 ]

And The Only One

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-08 06:59
een echte browser gebruiken...
Modbreak:Laat dit soort ongefundeerde flames achterwege

[ Voor 50% gewijzigd door Spider.007 op 05-03-2005 21:47 ]

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:52
heb je dat alleen in dat topic of ook in andere topics, en heb je het ook na een ctrl+F5 en/of reboot?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Heb je dat nou ook met een andere browser zoals firefox? De kans is groot dat je trouwens een corrupte cache hebt, of een browser-render bug (welke je verhelpt met een harde refresh).

offtopic:
topic hoort waarschijnlijk eerder in SA, aangezien het geen direct OS probleem is

Mayco schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 21:25:
Sinds wanneer is dit een known bug van een niet-echte browser? :/

[ Voor 58% gewijzigd door BtM909 op 05-03-2005 21:27 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Je moet je browser cache eens leeg gooien, met bijvoorbeeld ccleaner (download link: http://www.majorgeeks.com/download4191.html). Of anders overstappen op een andere browser.

Verwijderd

Toch heeft Mayco gelijk. Welke versie van Internet Explorer is dat? Hoogstwaarschijnlijk iets van 5.0, uit de vorige eeuw dus.

Installeer een nieuwere versie, of installeer een andere browser.

• Diamon

Diamon

The Weird One

Topicstarter
Ik heb dit ook met andere topic's, ook met dit topic.
Een F5 of herstart werkt niet, dan heb ik het nog steeds.
Heb het niet getest met een andere browser, moet gewoon met IE 5.00.3700.1000 werken.
Ik had reeds de Temporary Internet Files en Geschiedenis map geleegd, maar ook dit werkt niet.
Ik zal es effe dat proggie leechen, en draaien.

And The Only One

Verwijderd

Zal wel mosiac bedoelen ofzo
Ik heb dit ook met andere topic's, ook met dit topic.
Een F5 of herstart werkt niet, dan heb ik het nog steeds.
Heb het niet getest met een andere browser, moet gewoon met IE 5.00.3700.1000 werken.
Ik had reeds de Temporary Internet Files en Geschiedenis map geleegd, maar ook dit werkt niet.
Ik zal es effe dat proggie leechen, en draaien.
Toch even een andere broswer proberen, anders upgraden naar IE6

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2005 21:46 ]

Verwijderd

Diamon schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 21:45:
Ik zal als ik jou was zeker overstappen op IE6SP1, alleen al voor de veiligheid. Is gewoon binnen te halen via windows update.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2005 21:47 ]

Verwijderd

Diamon schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 21:45:
... moet gewoon met IE 5.00.3700.1000 werken.
Niet dus. IE5 ondersteunt bepaalde dingen niet, of verkeerd. Zo kan IE5 niet fatsoenlijk overweg met bepaalde CSS stijleigenschappen. Het is verouderde techniek, en tegenwoordig dus gewoon te classificeren als zijnde troep.

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Als ik me niet vergis ondersteunt IE5 de nieuwe geintjes uit de nieuwe template niet zo lekker. Een up-to-date browser (IE6, Opera 7(?), FF) kan hier dus beter mee omgaan. En net als jelle.k al zei, het kan nooit kwaad voor de security.

Game: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 96GB DDR5-5600; Woonkamer: Mac Mini M4 16/256

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 21:47:
[...]

Niet dus. IE5 ondersteunt bepaalde dingen niet, of verkeerd. Zo kan IE5 niet fatsoenlijk overweg met bepaalde CSS stijleigenschappen. Het is verouderde techniek, en tegenwoordig dus gewoon te classificeren als zijnde troep.
Hierin heb je gelijk, maar Mister Topicstarter had dat dus ff niet genoemd, waardoor je dus niet zomaar mag aannemen dat het zo is :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Verwijderd

BtM909 schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 21:50:

Hierin heb je gelijk, maar Mister Topicstarter had dat dus ff niet genoemd, waardoor je dus niet zomaar mag aannemen dat het zo is :)
Je kunt het op zich aardig herkennen aan zo'n screenshot. Alleen is het verschil tussen IE 5.0 en IE 5.5 niet zo groot. IE 5.5 is iets minder waardeloos. ;)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik verplaats je topic even naar het juist subforum :)

Got users door elkaar heen > [IE] Berichten op GoT staan door elkaar? *
WOS > SA

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Diamon

Diamon

The Weird One

Topicstarter
Mr. Bond, bedankt voor die actie.
Ik heb inmiddels IE6sp1 er opstaan, en het gaat nu weer goed.
Zit er niet iets van een check in het forum, om de user er op te wijzen ?

And The Only One

• Harm
  • Niet online
Diamon schreef op zondag 06 maart 2005 @ 04:54:
Zit er niet iets van een check in het forum, om de user er op te wijzen ?
Zoals je hebt gemerkt niet B) . Maar stel het voor in React Bugs en Featurerequests, dan kan crisp aan IE4, IE5 en Netscape 4-gebruikers gewoon geen stylesheet serveren, en is dat probleem ook opgelost :) .

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Probeer eens om in je prefs 'Gebruik HTTP-compressie?' en 'Gebruik HTTP 304 headers?' uit te vinken (uiteraard wel ff je cache leegmaken).

Ahja: tis al opgelost ....

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

* Spider.007 heeft crisp reeds verzocht even langs dit topic te lopen; het is immers nog steeds niet duidelijk of dit aan de browser, de client-computer of aan GoT lag / ligt :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Rafe
  • Laatst online: 27-06-2025
* Rafe denkt dat crisp in "Nieuwe layout" genoeg zegt.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
IE5 wordt toch niet ondersteund? Probeer het gewoon eens met IE5.5 of hoger :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
sanfranjake schreef op zondag 06 maart 2005 @ 10:13:
IE5 wordt toch niet ondersteund? Probeer het gewoon eens met IE5.5 of hoger :)
[rml]Diamon in "[ IE] Berichten op GoT staan door elkaar?..."[/rml] ;)

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

De browser wordt volgens die mededeling inderdaad niet ondersteund; toch zou het goed moeten werken. Het zou mooi zijn als dit probleem met een kleine wijziging valt op te lossen; ik zal hiernaast even een Feat indienen om de user te melden dat zijn browser niet ondersteunt wordt; indien dat het geval is :)

---

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:05

crisp

Devver

Pixelated

Kan iemand mij vertellen van welke actie en welke style die screenshot was, aangezien het plaatje niet meer beschikbaar is ;)

Anyway, IE5.0 is inderdaad geen ondersteunde browser in die zin dat ik er niet meer mee test. Indien ik het met een kleine aanpassing kan fixen dan zal ik dat zeker doen zolang andere browsers daar geen last van hebben. Advies blijft natuurlijk gewoon om je browser te upgraden aangezien we sowieso niet kunnen garanderen dat alles 100% werkt.
Sowieso werkt IE5.0 enkel redelijk met de default style aangezien @import niet lekker werkt.

[ Voor 12% gewijzigd door crisp op 06-03-2005 12:19 ]

Intentionally left blank

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ook ik kan de screenshot niet meer uit mijn cache krijgen; het ging om een reguliere list_messages actie waarbij de status-div foutief werd gepositioneerd. Helaas heb ik slechts een snelle blik geworpen en zou het goed kunnen zijn dat mijn geheugen mij hier in de steek heeft gelaten. Volgens mij had ik nog ergens IE5 staan; even zoeken of ik dit kan reproduceren :)

---

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

crisp; ik heb de volgende screenhost gemaakt van GoT op IE5. Het probleem is niet hetzelfde als dat van de TS; maar heeft ws wel dezelfde oorzaak. De status-bar wordt inderdaad niet correct gepositioneerd:Afbeeldingslocatie: http://spider007.net/GoT/bug_IE5layout.png
Kun je hier iets mee?

---

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:05

crisp

Devver

Pixelated

ja, met wat ranzige height: 1% en position: relative op een aantal elementen in de IE5 CSS kan ik dat wel fixen :)

Intentionally left blank

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Voor de volledigheid nog even de screenshot van TS:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/53445/full.jpg

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-08 06:59
Mayco schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 21:25:
Modbreak:Laat dit soort ongefundeerde flames achterwege
was niet als flame bedoeld hoor, sorry dan... ik bedoelde gewoon IE6, opera of FF. Iedereen weet toch dat IE5 vreselijk ouddated is?
Pagina: 1