Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[NIS05 en eThrust] 2 virusscanners op 1 pc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
een vriede van mij vroeg of ik een virusscanner wilde instaleren voor hem, dat heb ik gedaan.
De pc moest na de instalatie opnieuw opstarten maar toen ik me aanmelde kon ik na 15~20 sec. niks meer doen. Er blijkt nu dus nog een virusscanner op te staan eThrust Virus scanner. Ik denk dat het daar aan ligt maar ik weet nu niet hoe ik dit moet verhelpen.
Windows opnieuw installeeren is een optie maar die houd ik liever zo lang mogelijk gesloten omdat er belangrijke bestanden opstaan. die kan ik er via netwerk niet afhalen omdat ze in mijn documenten staan.

- Ja ik heb op google, GOT gezocht O-)

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Tja, meerdere virusscanners geïnstalleerd hebben is in feite ook gewoon vragen om problemen. ;) Je kunt natuurlijk de virusscanner van eTrust deïnstalleren, en dat valt onder basis kennis. ;)

Signature

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
opstarten in safemode en dan de antivirus services disablen... vervolgens rebooten en dan deinstallen. had dit probleem ook ooit eens bij een kennis die norman en norton geinstalleerd had

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
pasta schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 21:29:
Tja, meerdere virusscanners geïnstalleerd hebben is in feite ook gewoon vragen om problemen. ;) Je kunt natuurlijk de virusscanner van eTrust deïnstalleren, en dat valt onder basis kennis. ;)
Dat weet ik, maar hij vertelde dat pas toen ik de pc niet meer volledig op gestart kreeg :|

Verwijderd

Topicstarter
Erik schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 21:31:
opstarten in safemode en dan de antivirus services disablen... vervolgens rebooten en dan deinstallen. had dit probleem ook ooit eens bij een kennis die norman en norton geinstalleerd had
tnx ik ga ff probere :Y)