ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
ff denke..
M_wheelup en M_wheeldown dacht ik
dus:
bind M_wheeldown use rocketlauncher
Maar als je scripts wil hiervoor probeer www.planetquake.com/quake2 eens...
Of gewoon www.planetquake.com voor alle quake zooi die je wilt.
I want to live forever, so far.. so good.
bij mij werkte dat...
www.planetquake.com is idd een goeie site.
Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl
die gast zegt toch duidelijk DE KNOP BIJ DE DUIM...
nou ik heb mijn duim niet op het wieltje liggen hoor
ik heb hetzelfde bij mij M$ Intellimouse Explorer.... maar ik ben er nog niet achter gekomen hoe ik die in games kan usen
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
PLEASE????
Thnx...
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Verwijderd
met het muis proggie wat erbij zit, meot je de duimknoppen ff assigne aan 2 functietoetsen o fje pg up en pg down toetsen of je insert toetsenOp maandag 08 januari 2001 13:16 schreef 3CLipZ het volgende:
ik heb hetzelfde bij mij M$ Intellimouse Explorer.... maar ik ben er nog niet achter gekomen hoe ik die in games kan usen
en dan kan je ze in Quake en elk ander spel gewoon assignen als die toetsen
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

deze muis heb ik dus en deze muis heeft een duim knop waar ik geen functie aan kan verbinden in windows of in quake...lukt het in windows dan lukt het ook wel met quake maar ja de mouseware 9.1 staat alleen toe om muizen van het type:

in te stellen met 3 knoppen waarvan 1 wieltje en niet 4 knoppeen waarvan 1 wieltje en 1 duimknop....
kan iemand mij hiermee nog helpen???
Thnx...
Thomas
Bij mij werkt het inderdaad alleen als ik via de Logitech zooi instel dat het een toetsenbord knop is, en dan die binden.
Of als ik die zooi niet installeer, dan is het gewoon mouse3 ofzo.
"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter
Verwijderd
3 vliegen in 1 klap:
- Bind iets in Quake aan backspace, en je thumbbutton doet het.
- Met browsen is je thumb button de back button.
- In verkenner e.d. is je thumb button 1 map lager
Een verademing
weer wat verder gekomen.....
ik heb de nieuwe mouseware en dan kan ik die knop instellen...ze noemen hem daar mouse4 en in quake kan ik wel instellen mouse4 "fov105" maar het doet niet erg veel...sterker nnog het doet niets....
in welke file moet ik het aanpassen en hoe precies...ik heb hem nu aan internet optie terug gezet....
kan iemand mij nog ff helpen??
Thomas
als jullie mij wel serieus kunnen helpen.....Op woensdag 10 januari 2001 00:53 schreef Lord_T het volgende:
hej
weer wat verder gekomen.....
ik heb de nieuwe mouseware en dan kan ik die knop instellen...ze noemen hem daar mouse4 en in quake kan ik wel instellen mouse4 "fov105" maar het doet niet erg veel...sterker nnog het doet niets....
in welke file moet ik het aanpassen en hoe precies...ik heb hem nu aan internet optie terug gezet....
kan iemand mij nog ff helpen??
Thomas
mijn huisgenoot in ieder geval niet...
ik weet het nu ook niet meer.
in de nieuwe mouseware kan je hem wel binden maar ik weet niet in welke config.cfg / autoexec.bat ik hem nu moet instellen....
heb bij quake al minstens 3 config.cgf's gezien en zoals het er nu is werkt die niet....
Thomas
zo staat hij nu mouse4 heeft deze functie maaruh nu nog in quake....Op dinsdag 09 januari 2001 11:51 schreef Nibbles het volgende:
Met die nieuwe software gewoon ff aan je Backspace knoppie binden
3 vliegen in 1 klap:
- Bind iets in Quake aan backspace, en je thumbbutton doet het.
- Met browsen is je thumb button de back button.
- In verkenner e.d. is je thumb button 1 map lager
Een verademing